Te Koop: Quickshifter Universeel type Pull

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buuk,

Wat is het verschil tussen pull en push?

Duwen of trekken, ik snap hem, maar wat is nu waarvoor?

Ik heb een 1000 k6, daar heb ik dan naast jouw shifter ook nog een digitale triker bij nodig of niet?

Of past het pull systeem niet op mijn motor?
Heb wel interesse maar dan moet het natuurlijk wel werken.
Groet
 
manier van schakelen,

je moet kijken naar je schakelas. Als je opschakelt duwt jouw stang dan of trekt ie?

als ie trekt staat het goed, mail voor de zekerheid ff of die op een k6 past met roteg racing.
 
Past zo wie zo niet op een Suzuki GSXR1000 k5/k6. Blijkt na navraag bij roteg. Jammer.

Ik citeer mijn eigen even :)

Ik heb al contact geahd met roteg en deze versie past niet op een Suzuki GSXR1000 K5/k6

Daar heb je een ander type voor nodig. Ook kan je bij roteg geen kastje aanschaffen zodat het wel gaat werken op een K5/k6.

Anders was tie al lang aan mijn verkocht :)
 
past idd niet op een k5/k6 :(

voor duacti en suzuki moet je andere quickshifter hebben. Op alle andere modellen past hij wel...
 
Buuk,

In ieder geval bedankt voor de info!

Jammer maar helaas...

Wat ga je dit jaar allemaal rijden?

Al een beetje een planning?

Friedhelm is een maatje van me, die moet eerst de fiets weer opbouwen, staat er nog net zo bij als na de crash.

Hopelijk valt het een beetje mee qua kosten voor hem!

Rustig aan!
 
Buuk,

In ieder geval bedankt voor de info!

Jammer maar helaas...

Wat ga je dit jaar allemaal rijden?

Al een beetje een planning?

Friedhelm is een maatje van me, die moet eerst de fiets weer opbouwen, staat er nog net zo bij als na de crash.

Hopelijk valt het een beetje mee qua kosten voor hem!

Rustig aan!

He Hukkel,

ik ga proberen alle wedstrijden van de ZAC te rijden, Spa in aug, wellicht BRNO of Magny Cours, een endurance op de Nurnburgring en de Speedweek in November.

Doe Friedhelm maar ff de groeten van me. Die gaat ook weer ZAC rijden?

gr. buuk
 
Hey Buuk,

Friedhelm is druk aan het klussen om de financien weer rond te krijgen voor aankomend jaar.
Friedhelm en Frank hebben met z`n 2-en een raceteam opgestart genaamd f2-racing.

Ik ben nog maar een beginnend piloot en mijn financien zij wat minder toereikend dan hun laat ik maar zeggen....

Fried en ook Frank en ik zei de gek zijn sowieso van plan om zac te gaan rijden. Fried twijfelt alleen nog wat hij meer wil gaan rijden.

Kijk maar eens op hun site, F2-racing punt com.

Met welke organisatie ga jij op Spa rijden dan? Want dat is ook de planning voor ons om te gaan doen!

Ik hoor van je...

Gr Hukkel.
 
Hey Buuk,

Friedhelm is druk aan het klussen om de financien weer rond te krijgen voor aankomend jaar.
Friedhelm en Frank hebben met z`n 2-en een raceteam opgestart genaamd f2-racing.

Ik ben nog maar een beginnend piloot en mijn financien zij wat minder toereikend dan hun laat ik maar zeggen....

Fried en ook Frank en ik zei de gek zijn sowieso van plan om zac te gaan rijden. Fried twijfelt alleen nog wat hij meer wil gaan rijden.

Kijk maar eens op hun site, F2-racing punt com.

Met welke organisatie ga jij op Spa rijden dan? Want dat is ook de planning voor ons om te gaan doen!

Ik hoor van je...

Gr Hukkel.
Buukt (en de rest van MMF) rijden in augustus via ProSpeed op Spa.....volgens mij zijn de 2 snelste groepen wel al vol.
Doe Fried en Frank maar de groeten.........had van Fried begrepen dat ie de fiets ondertussen al voor elkaar zou hebben.....helaas nog niet dus.

@ Bart: Brno is echt de moeite waard, mooie baan met mooi strak asfalt.........voorzieningen zijn gewoon goed.........pitbox zijn belachelijk groot en daardoor voor een paar personen haast niet op te brengen (€170 oid).
 
Buuk,

Friedhelm vroeg zich af of jij aankomend jaar ook nog crt c-cup gaat rijden

Je krijgt natuurlijk de groeten terug van hem!

Massels

Kick voor de quikshifter.
 
Friedhelm is gevallen tijdens zijn laatste rondje op het einde van een circuitdag ergens in september volgens mij.

Hij is eraf gegaan in meeuwenmeer en hij had geen half gas, laat ik maar zeggen....

Hij had zelf eigenlijk niets, beetje last van de hand, maar dat is peanuts, vooral omdat het serieus hard is gegaan.

Motor staat nog hetzelfde zoals na de crash in de schuur. Gaat die volgend jaar mee aan het opbouwen.
Hoort er allemaal bij, maar blijft klote!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan