Te Koop R1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe mij maar in de sandwich, jullie rijden allebei met camera toch?
 
dat was de laatste circuitdag, 9 juli op assen.

nu voor 4800,-
full
 
Mooi pakket voor een mooie prijs.

Van plan om van 't winter een circuit-motor te kopen,.. maar denk dat zo'n kanon iets teveel van het goede is. Denk dat ik het helaas bij een 600 moet/ga houden. Eerst maar eens leren snel rond te gaan.

Kick voor deze complete fiets!
 
Mooi pakket voor een mooie prijs.

Van plan om van 't winter een circuit-motor te kopen,.. maar denk dat zo'n kanon iets teveel van het goede is. Denk dat ik het helaas bij een 600 moet/ga houden. Eerst maar eens leren snel rond te gaan.

Kick voor deze complete fiets!


dat valt reuze mee, ik ben ook op een 1000 begonnen ;)
 
mail me anders ff Bas

wie weet is het wat voor jou ;)

hehe zou wel wat zijn ja, alleen de centjes nog niet dan zou ik de racer en de straatmotor moeten verkopen (straatmotor staat al te koop)... maar ik weet nog niet zeker of ik zonder straatmotor wil zitten B|

en er is nog veel te halen uit mn ouwe beestje denk ik dan ook :P

maar wie weet moet er nog eff over dubben :/
 
Buuk,

wat is er gebeurd met die zwarte plastic stukken die normaal onderaan de tank moeten zitten? (waar het zitje zegmaar begint)

en die linker-carbonnenluchtkoker... waarom zit die vast met ductape :S?

full


... ik vind 't verder wel een leuk ding..... ik ga d'r eens een paar nachtjes over slapen... :z
 
Buuk,

wat is er gebeurd met die zwarte plastic stukken die normaal onderaan de tank moeten zitten? (waar het zitje zegmaar begint)

en die linker-carbonnenluchtkoker... waarom zit die vast met ductape :S?

[afbeelding]

... ik vind 't verder wel een leuk ding..... ik ga d'r eens een paar nachtjes over slapen... :z


die kapjes heb ik er ook voor je bij, zaten er niet op toen we hem kochten.

Die carbannen air-duct vond ik niet echt goed vastzitten dus voor de zekerheid heb ik er een strookje ductape opgeplakt.
 
nee Bart gaat em nie worden helaas, word een beetje te krap om nu een nieuwere aan te schaffen... moet ook rekening houden met 't feit dat ik werkloos word per december :X

ga nog een jaartje aanmodderen op de 2001 '(

succes met de verkoop (maar dat gaat vast lukken, ding is helemaal af :9)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan