te koop R1 racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat r1

MF veteraan
13 apr 2003
1.114
0
Noord Holland
Aangeboden: Yamaha R1
Jaar: 2000
Kleur: nvt
Details: Ex EK superstockfiets van Barry Veneman.
Daarna 1 seizoen zac en afgelopen seizoen 6 races in de KNMV-cup.
Blok is onlangs gereviseerd.
Tweede set velgen met regenbanden, radiale rempomp (2004 R1), braking wave discs, stalen remleidingen en carbon lorraine remblokken, rondom ohlins afgeveerd, Roelofs gebleuprint blok met dynojet en k&n filter, volledig racesysteem van leo-vinci + cupdemper van Bos, rem/schakelset van valto-moto (GP!!), LSL clipons en valblokken, alu kuipsteun, extra kuip en zitje aanwezig, en nog vele losse onderdelen zoals tandwielen enz.
Kortom klaar om te rijden en perfect voor cup, zac of circuitdagen.

Prijs: 4950 euro p.scheers@quicknet.nl

129751


full
 
Laatst bewerkt:
Sje....sus wat ben jij snel :+

Een R1 2004 of gsxr K3 in die volgorde van belangrijkheid..... nu het geld nog :?
DUS TOCH.....maar een andere fiets!

Eerlijk gezegd spelen die gedachten mij ook door mijn koppie 8-) maaaaaaar doe het niet!!!!!! :+

Sorry,maar misschien toch wel 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hij is mooi hoor,Was de mijne nu maar verkocht :? .
Ik was hem al tegen gekomen op motornet,vandaar dat
ik maar gelijk een advertentie er op gegooid heb!
Dus maar hopen dat ie van mij eerder verkocht is als die
van jou,niet lullig bedoelt hoor.
 
Ik ben benieuwd en wacht rustig af jongens.
Een R1 is inderdaad geen echte toerenfiets, bij 11000 rpm houd het feest op, ze hebben wel een lekker koppel, dus een versnellinkje verkeerd is meestal geen probleem.
Door de plaatsing van een volledig race uitlaat systeem zonder exup, wordt het koppel ook vloeiender uitgesmeerd rond de 6000 rpm zodat hij een betere en meer voorspelbare gasreactie geeft!
 
Mooi ding hoor....succes met de verkoop en met de nieuwe racert!!!
Ik hou het voorlopig ff bij de GSXR600, eerst maar eens 5 dagen lang heel houden! |(


8-)
 
Waarom verbaast me dat nou niet ;)
Veel plezier ermee! Zien we die R1 toch weer terug....
Ja en na de gesprekken ben ik er van overtuigd dat hij zeker zo netjes zoniet netter op de circuits verschijnt, en dat doet mijn motor hart goed.

Je krijgt toch een band met zo'n ding he’....... :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan