Te koop R6 2000

RedR6

MF'er
18 apr 2007
75
0
Veenendaal
Te koop een R6 circuit racer met compleet nieuw kuipset...nog niet gespoten en voorgeboord dus nog helemaal naar eigen smaak "in te richten". Op deze R6 vind je echt niks wat niet niet strikt noodzakelijk is...ook de dynamo is verwijderd...veel lichter krijg je hem echt niet. Hij is volledig WP afgeveerd en heeft zwevende schijven. Even de kuipset klaar maken en hij is klaar voor de ZAC en of circuit dagen. Uiteraard heeft hij wel eens in de grindbak gelegen (daar zijn ze toch voor gemaakt?) dit is aan de demper nog wel te zien maar alle schade is hersteld. De banden zijn zeker nog goed voor een circuitdag om rustig aan hem te wennen. De demper is origineel dus geen probleem met geluid :-(
De vraagprijs is 27000 euro en dus onderhandelbaar maar probeer me niet al te veel te beledigen...
full
 
Ik zag 'm al op marktplaats staan.

Ik heb op zich wel interesse maar moet echt eerst van m'n straatfiets af (TRX inruilen?)

Vanwaar de verkoop en vanwaar een nieuwe kuipset? Recentelijk gecrashed? Watskebeurt?

edit: Ben je aanhet eind van race 1 op Zolder eraf gegaan?
 
Laatst bewerkt:
dat was ik inderdaad...heb toen de week daar op meteen deze R6 gekocht omdat daar een extra kuipset bijzat....en extra wielen...en nog wat spullen....heb nu mijn eigen R6 nu weer (bijna) compleet en dees dus over...het originele plan was om de onderdelen van deze R6 te gebruiken bij het opbouwen van mijn R6...maar de schade viel nog al mee....met wat buig duw trek en laswerk kwam ik al een heel eind...TRX inruilen? mmmmm....zal daar eens over nadenken
 
Laat maar even weten. Als ik het goed begrijp heb je dus niet zelf met deze gereden. Is het blok getuned en weet je iets meer van het verleden van het ding?
 
inderdaad niet zelf mee gereden...er lag eerst een zwaar getuned blok in maar die gaf uiteraard snel de geest dus heeft de vorige eigenaar er een ander blok in gezet...niet getuned...ik heb de snelle krukas van dat vorige blok er bij...geen idee hoe of wat dit blok gelopen heeft....hij klinkt goed...stuur (mail) me anders wat meer info en foto's van de trx...helpt met nadenken
 
Hee da's die R6 die ik eigenlijk gekocht had maar die jij uiteindelijk heb gekregen omdat je meer ging bieden en de verkoper toen ineens terug ging krabbelen ... :(
 
!?!?!?!?!...nee hoor echt niet...deze transactie is helemaal buiten marktplaat en of forum heen gegaan...hij stond bij iemand in de schuur als reserve fiets en ik heb hem er van overtuigd dat ik hem meer nodig had dan hij...hij stond toen niet eens te koop...kan het zijn dat je je vergist? En het verhaal dat ik meer zou bieden dan iemand anders daar herken ik me helemaal niet in :-)

maarhu wat bood je dan?
 
!?!?!?!?!...nee hoor echt niet...deze transactie is helemaal buiten marktplaat en of forum heen gegaan...hij stond bij iemand in de schuur als reserve fiets en ik heb hem er van overtuigd dat ik hem meer nodig had dan hij...hij stond toen niet eens te koop...kan het zijn dat je je vergist? En het verhaal dat ik meer zou bieden dan iemand anders daar herken ik me helemaal niet in :-)

maarhu wat bood je dan?

Ow dacht dat dit de r6 uit rozenburg betrof ?? kan het ook mis hebben sorry in dat geval :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan