Te koop: R6 2006 -2011 velgen met regenbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inque

MF veteraan
13 feb 2003
23.938
0
Bij deze verkoop ik mijn set R6 velgen uit 2010 met regenbanden.

De velgen worden geleverd met remschijven maar zonder tandwieldrager.

De regenbandjes komen uit begin 2010. (dot 0210)
Dunlop Radial banden zijn in zeer goede staat, 1 sessie gebruikt.

Velgen zijn kleur zwart. (de voorvelg heeft rode rimstriping, maar daar kan je ook een ander lint overheen plakken natuurlijk, de achtervelg is compleet zwart)

GroteFoto-Q4OKNDYI.jpg


GroteFoto-RK7VP7BG.jpg


VASTE PRIJS 600 euro
 
Laatst bewerkt:
ps: ik post morgen de foto's van de set velgen, maar verwacht gewoon een set velgen met regenbanden te zien, verder niets speciaals. :+
 
Laatst bewerkt:
Hier staat er 1 te koop: http://www.yzfshop.com/yamaha-r6/2006/yamaha-blue/velgen/yamaha-yzf-r6-achtervelg-zwart-origineel-yamaha-gebruikt.html
Wel nette prijs, alleen ff een remschijf monteren.
 
Ik heb al een setje Galespeed's op het oog. ;)

[afbeelding]

had laatst ook een setje marchesini's op het oog voor de R1 voor zeer schappelijke prijs. was er alleen te laat bij '(
maar ik wou ook mijn regensetje wegdoen dus ik begrijp je nu.

(ik denk al: ik hoop op regen de dag dat we samen gaan, zonder regenbandjes blaas ik je dan wel voorbij :+ )
 
had laatst ook een setje marchesini's op het oog voor de R1 voor zeer schappelijke prijs. was er alleen te laat bij '(
maar ik wou ook mijn regensetje wegdoen dus ik begrijp je nu.

(ik denk al: ik hoop op regen de dag dat we samen gaan, zonder regenbandjes blaas ik je dan wel voorbij :+ )
_O- _O- }) ;)
 
Er mag geboden worden hoor, max bod staat nu op 650 euro.
Wie bied meer?
 
Ik heb een hoop pm's gehad, maar iedereen wil ze maar al te graag voor weinig overnemen.
Ik heb een vraagprijs in mn hoofd van 750 euro, dus wie het eerste in de buurt komt mag ze hebben.
500 euro kreeg ik voor mn R6 2000 velgen 3 jaar geleden. :+
 
500eu voor een setje wielen van een 2000 r6.. heb je heel veel mazzel gehad :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan