te koop r6 circuit racer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat nu, overstappen op Honda.... :?
The Dreams of Power.... :+


Even een subtiel kickje voor deze betrouwebare verkoper :Y
Over de fiets kan ik niets zeggen, maar mijn eigen racer is de vorige fiets van gb82 geweest, en dat was een prettige handel :Y
 
ik kan je wel vertelen dat die tcat van jou heel snel is :} en heel heel weinig onder doet voor de r6 :Y de r6 stuurd scherper maar de tcat heeft meer fun factor :} ben eigenlijk heel erg honda fan :P en wil graag een 05 06 rr kopen maar dan moet deze eerst weg *D
 
ik kan je wel vertelen dat die tcat van jou heel snel is :} en heel heel weinig onder doet voor de r6 :Y de r6 stuurd scherper maar de tcat heeft meer fun factor :} ben eigenlijk heel erg honda fan :P en wil graag een 05 06 rr kopen maar dan moet deze eerst weg *D

Is inderdaad een snel poesje ja... Weet niet of jij hem ooit op een testbank hebt gehad, maar ik ben nu bezig met wat aanpassingen en verder afstellen, zitten nu op zo'n 109pk en 76Nm (op 't achterwiel). Heeft dus inderdaad weinig meer met een standaard catje te maken. ;)


Succes in ieder geval met de verkoop van deze fiets, het vinden van een mooie Honda, en wie weet zien we elkaar een keer op Assen, komend seizoen kom ik een paar keer die kant op :Y
 
Als je het niet erg vind...ik heb nog wel een aantal vraagjes. Je zit niet bepaald in de buurt voor mij dus ik wil er eerst meer van weten! ;)

Zit er nog een km teller op? Zo ja...hoever is hij?
Hoe zit het met onderhoud? Heb je dat zelf gedaan? Ik begrijp trouwens dat hij nog niet erg lang in jou bezit is. Dus misschien moet ik het zo vragen: Wat heeft "Bas" er dan precies allemaal aan gedaan qua onderhoud?
Weet je wat meer over het verleden van de motor? Is het ooit een schademotor geweest? Of meteen nieuw gekocht als circuitmotor? Dan zitten er misschien ook nog papieren bij?

Heeft deze motor al wel eens een paar schuivers gemaakt?
Wat houd dat rem schakelset PP precies in? (Sorry....kben nog een beetje een groentje)
Die witte gedeeltes...zijn dat gewoon stickers? Kunnen die eraf of is de kuip eronder lelijk? Of waar zit die schade van dat omvallen precies dan?
Dat de banden 8 sessies zijn meegegaan zegt mij niet zoveel. Lijkt mij dat ze dan al een eind versleten zijn of niet? Ligt er natuurlijk aan hoe je rijd?!
Met het uitlaatsysteem hebben jullie op geen enkel circuit last gehad met het geluid? Of waar is er al mee gereden?
Je hebt er niet meer losse onderdelen bij?? Bv: extra velgen, orginele uitlaat?

Enne...wat is voor jou niet veel van de prijs af? :P

Zo dat zijn wel erg veel vragen?! :? ;) Succes! *D
 
Als je het niet erg vind...ik heb nog wel een aantal vraagjes. Je zit niet bepaald in de buurt voor mij dus ik wil er eerst meer van weten! ;)

1. Zit er nog een km teller op? Zo ja...hoever is hij?
2. Hoe zit het met onderhoud? Heb je dat zelf gedaan? Ik begrijp trouwens dat hij nog niet erg lang in jou bezit is. Dus misschien moet ik het zo vragen: Wat heeft "Bas" er dan precies allemaal aan gedaan qua onderhoud?
3. Weet je wat meer over het verleden van de motor? Is het ooit een schademotor geweest? Of meteen nieuw gekocht als circuitmotor?
4. Dan zitten er misschien ook nog papieren bij?

5. Heeft deze motor al wel eens een paar schuivers gemaakt?
6. Wat houd dat rem schakelset PP precies in? (Sorry....kben nog een beetje een groentje)
7. Die witte gedeeltes...zijn dat gewoon stickers? Kunnen die eraf of is de kuip eronder lelijk?
8. Of waar zit die schade van dat omvallen precies dan?
9. Dat de banden 8 sessies zijn meegegaan zegt mij niet zoveel. Lijkt mij dat ze dan al een eind versleten zijn of niet? Ligt er natuurlijk aan hoe je rijd?!
10. Met het uitlaatsysteem hebben jullie op geen enkel circuit last gehad met het geluid? Of waar is er al mee gereden?
11. Je hebt er niet meer losse onderdelen bij?? Bv: extra velgen, orginele uitlaat?

Enne...wat is voor jou niet veel van de prijs af? :P

Zo dat zijn wel erg veel vragen?! :? ;) Succes! *D

Beetje mee helpen met de verkoop van de motor, mijn ex-schatje moet ook weer ergens goed terecht komen uiteraard :)

Heb je vragen even nummers gegeven, das iets makkelijker. Voor antwoord op de vragen 1, 6, 7, 9 en 11 moet je bij de huidige eigenaar zijn.

Vraag 2: Het makkelijke onderhoud (olie vervangen, remvloeistof verversen, koelvloeistof/demi-water vervangen) heb ik altijd zelf gedaan, is bij een R6 erg makkelijk. Grotere aanpassingen, waaronder een radiale rempomp heb ik laten doen door Molenaar Motoren in IJsselstein. Daar is in 2008 ook de motor geheel nagekeken en op de testbank geweest, en was uiteraard alles in orde.

Vraag 3: Er zijn voor mij 2 andere eigenaren geweest, en de motor is van jongs af aan op het circuit gebruikt. De vorige eigenaar is er 1x meer gevallen, maar dit was een onschuldige schuiver, met alleen wat kapschade. Ikzelf heb de motor ooit laten omvallen, toch lastig zo zonder standaard af en toe. Voor de rest is mij niet bekend dat er ooit met de motor is gevallen.

Vraag 4: Er zitten geen papieren bij de motor.

Vraag 5: zie antwoord vraag 3.

Vraag 8: bij het omvallen was er schade aan de linkerkant van de motor, een scheurtje (niet doorgescheurd!) in de kap, maar dit is weggewerkt.

Vraag 10: Op Zolder en Assen nog nooit hoeven tekenen vanwege teveel herrie, dus dat zit wel goed met het geluid ;)
 
1 kilometerstand rond de 30000
6 deze kun je in hoogte verstellen
7 witte vlekken zijn stickers en op 1 kant zit daar een plekje onder voorkant is spuitwerk
9 banden kunnen nog twee dagen mee als je niet te hard racht
11 er zijn geen losse delen bij

bas jij bedankt voor de bijdrage jij weet als geen ander hoe deze fijne r6 is
 
Zo...bedankt voor de antwoorden! Het waren er nogal wat. ;)
Maar ik zit een beetje met de papieren....
Stel...ik rijd met mn aanhangertje naar het circuit en ik wordt aangehouden. Hoe kan ik aantonen dat ik deze motor niet ergens gejat heb dan?

Trouwens...de aller laatste vraag vergeten?! ;)
 
Stel ze zouden je aanhouden :r
dan staat er gewoon een framenummer in die ze kunnen natrekken ;) en je kunt van mij wel een brief krijgen waarin staat dat je de motor van mij gekocht hebt :Y
 
Enne de prijs ik ga geen honderden euro`s zakken want dan gaat ie lekker volgend jaar met mij mee de baan op.
 
Is er toevallig geen officiele aankoopbon meer aanwezig? Het maakt mij zelf niet zoveel uit maar bij een kennis van mij is zijn circuitmotor namelijk in beslag genomen hierom! Als dat gebeurd is dat mooi balen natuurlijk.
 
nee de aankoop bon is er niet bij maar een framenummer is genoeg die kunnen ze natrekken.
 
Stel ze zouden je aanhouden :r
dan staat er gewoon een framenummer in die ze kunnen natrekken ;) en je kunt van mij wel een brief krijgen waarin staat dat je de motor van mij gekocht hebt :Y
:^

aankoopbewijs van de verkoper hebben is er niks aan de hand ..

heb laatst mn racer opgehaald en aangehouden om 2 uur snachts achter mn huis (what are the odds :X) ze hebben toen d everkopen (maatje van me) gebeld en gevraagd naar merk/type/kleuren/en mijn naam en woonplaats en mocht hem toen gewoon binnen zetten niks aan de hand ..
 
Mijn vriend vraagt deze week even op zijn werk hoe het nu precies zit met aantonen van eigendom vd motor. Dan weet ik ook meteen hoe het zit en of het iets uitmaakt.
Lijkt mij dat je met een framenummer een heel eind komt, omdat daarop ook geregistreerd kan staan of hij ooit gestolen is. ;)
Kun je me misschien een uiterste verkoopprijs sturen in een PM?
 
Kan ook een frame kopen bij Yamaha zonder nummer er in, zelfde geld voor het blok. Beetje omgekeerde wereld dat jij moet bewijzen dat een fiets niet gestolen is. Laat hun maar eens bewijzen dat een fiets zonder frame/blok nummer (opgebouwd uit onderdelen direct van Yamaha bijvoorbeeld) gestolen is. Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan.
 
Kan ook een frame kopen bij Yamaha zonder nummer er in, zelfde geld voor het blok. Beetje omgekeerde wereld dat jij moet bewijzen dat een fiets niet gestolen is. Laat hun maar eens bewijzen dat een fiets zonder frame/blok nummer (opgebouwd uit onderdelen direct van Yamaha bijvoorbeeld) gestolen is. Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan.

Dat zal misschien wel zo zijn, en je zal ook vast niet veroordeeld worden, maar die circuitdag waar je naartoe onderweg was toen ze je staande hielden, die ben je dan wel mooi kwijt omdat je mooi alles even uit mocht komen leggen hoe het zat...

Dus even een check is niet verkeerd uiteraard, al zou ik me ook niet heel erg druk maken om officiele papieren...
 
Dat zal misschien wel zo zijn, en je zal ook vast niet veroordeeld worden, maar die circuitdag waar je naartoe onderweg was toen ze je staande hielden, die ben je dan wel mooi kwijt omdat je mooi alles even uit mocht komen leggen hoe het zat...

Dus even een check is niet verkeerd uiteraard, al zou ik me ook niet heel erg druk maken om officiele papieren...

Denk dat 8 van de 10 (zo niet nog meer) circuit fietsen geen papieren meer heeft. Ik maak me er niet druk om, heb flink wat kilometers gereden met motor op m'n aanhanger en ook wel politie tegen gekomen maar nog nooit controle gehad op papieren voor de motor.
 
Tja...ik heb nu natuurlijk nog de keuze of ik er een neem zonder of met papieren of framenummer, enz. ;)
Ik had me er normaal gesproken ook niet druk om gemaakt. Maar een kennis van ons heeft er flink last mee gehad en daar heb ik echt geen zin in. Ben je net lekker op weg naar je circuitdag wordt je aangehouden! Kun je die circuitdag wel vergeten!
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Mijn vriend werkt bij KMAR dus kleine moeite om ff na te vragen.
 
Maar als de verkoper jou aanbied een verklaring te geven dat je hem voor dat-en-dat bedrag hebt gekocht, bla-die-bla, enz. enz. , dan loop jij geen risico meer... Meer papieren zal je niet bij een fiets krijgen, tenzij je er een met kenteken neemt, maar dan betaal je er ook voor.
 
paar keer politie achter me gehad op de weg naar een circuit maar nog nooit problemen mee gehad.
als de fiets niet binnen 14 dagen verkocht word sluit ik het topic en gaat ie klaar gemaakt worden voor volgend seizoen.
 
Wat zal dat dan pijnlijk zijn, als je straks door je oude beessie ingehaald wordt.... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan