te koop r6 circuit racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gb82

Die hard MF'er
9 mei 2008
308
0
driesum
Bouwjaar 2000
vering trs voor en achter :}
rem schakelset pp *D
stuurdemper
lazer compleet voor naar achteren super stil
stalen remleidingen
super corsa`s 8 sessies oud

motor is door de vorige eigenaar van de standaard gevallen, '( niks ernstigs :N hebben het met een sticker weg gewerkt maar zeg het er wel even bij.
kuip onder beetje geschaafd te plat in een bocht, :P niet onderuit gegaan maar wel een beetje geschaafd.

Prijs 2750,-
inruil nette sm mogelijk
full
 
Laatst bewerkt:
ja in dokkum op een beetje een idee te geven :+
interesse O-) motor loopt en rijdt zeer goed :} maar wil een honda :]
 
Heb nog wel een honda cbr600rr volledig ten kate getuned voor je in de aanbieding. Ex e.k. fiets uit 2005. Goed voor 1.49 op assen
 
Laatst bewerkt:
Nou, oud omaatje....das wel een geruststelling....dat ie gebruikt is door mede-MF-ers. Was het altijd al een oranje circuitmotor (zo ja, dan ken ik misschien de vorige eigenaar wel)
 
Nou, oud omaatje....das wel een geruststelling....dat ie gebruikt is door mede-MF-ers. Was het altijd al een oranje circuitmotor (zo ja, dan ken ik misschien de vorige eigenaar wel)

jeps, altijd oranje. Hiervoor ook van een MF-er geweest, de eigenaar daarvoor, ook degene die de motor ooit heeft gekocht, heb ik geen idee van.

Eigenaar voor mij was overigens wel snel ermee, 1.51 op Assen is er mee gereden.
 
Hee bas bedankt voor je bijdrage *D had het niet beter kunnen vertellen dan jij uiteraard :W


jeps, altijd oranje. Hiervoor ook van een MF-er geweest, de eigenaar daarvoor, ook degene die de motor ooit heeft gekocht, heb ik geen idee van.

Eigenaar voor mij was overigens wel snel ermee, 1.51 op Assen is er mee gereden.
 
He Gerard,

Heb het even overlegd en degene van de TKR CBR600rr wil eventueel ook wel aan inruil doen.
Laat maar even weten

full


Alvast even een piccie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan