Te koop: race caravan

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnsjaak

MF'er
8 aug 2012
58
2
West - Brabant
Hallo, ik heb een overbodig geworden dethleffs caravan bouwjaar 1981 te koop.Is voorzien van luik in de achterkant waarlangs je je (circuitmotor) kunt laden.

Het is natuurlijk geen nieuwe meer maar voldoet vooralsnog uitstekend als: motorvervoermiddel en slaap- kook- plaats ineen.

zit ook een motorinrijklem bij die voor in de vloer zit (heel gemakkelijk uit de weg te halen)

2 pits gasfornuis dat goed werkt (zit 1 gasfles in de disselbak die krijg je er bij)
koelkast die heel goed werkt (met klein vriesvakje)

Heb paar extra spotjes voor en achterin gemaakt en bovendien achterin paar extra stopcontacten.

caravan heeft geen eigen kenteken, dus totaal treingewicht is 750kg (heb altijd yamaha r6 en later r1 geladen en nog wat extra zaken zoals tuintafel/stoelen, kan met water en motorpak/helm/laarzen enz. Zal niet ontkennen dat het dan officieel over max laadvermogen zat maar nooit geen problemen ondervonden (niet qua rijden maar ook niet qua politie 8-)

Enkele (niet voor mij echter) min puntjes: tafels van de 2 zithoeken zijn er niet meer, heb hier paar stevige houten platen voor laten maken die ik tussen de banken kan leggen om slaap/opslagruimte te maken.

zit kleine barst in het achterraam (is overigens dubbelglas) lekt absoluut niet, maar wil het wel even melden.

kastdeur van hangkast heb ik verwijderd daar scharnier begon los te laten en deur vaker in de weg zat dan voor mij enig nut had.

gaskachel doet het niet meer (ontsteker zat los en heb ik weggehaald alsook de sierkap, ik heb electrische kachel en die stookt goedkoper dan op gas, daar op het circuit de stroom altijd gratis is :P

2016 nieuwe banden laten monteren.

Ik probeer aantal foto's te uploaden maar weet nog niet of me dat gaat lukken.

Hoef echt niet de hoofdprijs maar voor onzin prijs laat ik m hier bij mij staan, staat niet in de weg en kan ik of mijn zoon er een keer mee op vakantie en daarna eens kijken hoe het op de zwarte cross er aan toe gaat _O-

Dus ik zou zeggen doe een leuk bod en vragen en langskomen is altijd mogelijk geheel vrijblijvend natuurlijk.

Groetjes JohnSjaak

full
 
Heb zelf een vergelijkbaar ding. Werkt fantastisch. Je betaalt geen wegenbelasting en ook geen verzekering. Kijk wel of je ergens een staplaats niet al te ver van huis, maar dan is het echt een uitkomst voor circuitweekenden e.d. Heb je nog jaren lang plezier van.

Succes met de verkoop!
 
veel pb's ontvangen, maar na beantwoording weinig reactie meer. nog steeds te koop en hoeft niet veel op te brengen (wel beetje fatsoenlijk bedrag)
 
Haha, dank voor je PM. Ik ben zelf al voorzien dus vroeg het meer om je verkoop te stimuleren. :t

Voor het bedrag hoef je het niet te laten zou ik willen zeggen tegen de geïnteresseerden ;)

als er een vraagprijs bekend is..... lijkt het me beter, om de snelheid van de verkoop te bevorderen. Deze dan ook openbaar te maken.
 
Ok, na aanraden van 2 mede mf'rs hierbij toch maar een richt prijs:

Ik zou er € 200,- voor willen hebben (kosten van de nieuwe banden en schokbrekers. Denk dat dit toch niet teveel gevraagd is?

Zit ook nog disselslot bij dat doet t m toch wel zou ik denken? :-)
 
Ok, na aanraden van 2 mede mf'rs hierbij toch maar een richt prijs:

Ik zou er € 200,- voor willen hebben (kosten van de nieuwe banden en schokbrekers. Denk dat dit toch niet teveel gevraagd is?

Zit ook nog disselslot bij dat doet t m toch wel zou ik denken? :-)
200€? Mijn interesse is gewekt!!!

Wat weegt ie leeg, en wat is de mtm?

Ik moet namelijk weten of ik die mag trekken met mijn auto ;)

Edit: had eroverheen gelezen in de OP. mtm = 750kg. Zou ik nog moeten weten wat het leeggewicht is, want in B met overload rijden is erg riskant, auto's met grote aanhangers zetten ze hier al wel eens graag aan de kant B|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan