Te koop: race caravan

Status
Niet open voor verdere reacties.

beemerracer

MF veteraan
1 sep 2006
1.165
16
Eindhoven
Quote "Slotje.

Als je iets wil verkopen mag je daar best even een leuke advertentie voor maken ipv alleen snel even een linkje neer te gooien :Y

Ik zie trouwens dat het gewoon een caravan is, niets geen motorluik ofzo. Advertentie zou dus sowieso gesloten worden op M-F !"





Beste meneer de Moderator;

Oke begrepen. Ik ga er meer moeite voor doen. Wist niet dat dat niet meer mocht.

Wat betreft de "gewone" caravan..... dan moet u ook even wat meer moeite doen de advertie te lezen ipv alleen plaatjes kijken ;) . Deze caravan is ooit speciaal gebouwd om motoren te kunnen vervoeren, met o.a extra brede deuren en rondom m8 sjor ogen in de bodem. Ik plaats er gelijk wel een bewijsfoto bij. Mijn Boxer staat er n.l altijd in......en die is breeeeed.
 
Klopt, moet nog gaan stoeien met de foto's hier, maar in de gebande link staat die erbij.
Altijd lastig, foto's.....
Dus maar zo:

Knaus Tango bj 2003
-Geschikt af fabriek om 2 motoren te vervoeren dmv brede achterdeur en 2 brede zijdeuren.
-Leegewicht 950kg, laadvermogen 550kg.
-Voorzien van veel m8 afspan draadogen in de vloer.
-In hoogte verstelbaar bed 2.00x1.40
-Zitje om te bouwen naar bed 2.00x90
-Vast Thetford toilet, keukenblok, wastafeltje, koelkast, ringverwarming, zgan luifel met alle zijwanden en een zgan complete voortent, en heel veel bergruimte voor de banden, onderdelen en overige.
-Euro mover met nieuwe 140Ah semi tractie accu.
-Anti slinger koppeling en nieuw disselslot.
-Nog veel meer dingen die ik vergeet, maar Google op Knaus Tango.
-Advertentie staat op MP.

Voor vragen en foto's graag een PB of bellen.
Prijs: 8450,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan