te koop REVIT leren broek z.g.a.n maat 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

FabianR6

MF veteraan
21 dec 2005
1.738
0
Hallo iedereen,

Ik bied aan een zwart leren broek zonder beschadigingen of andere gebreken.

De broek is dus in prima conditie.

Merk: Revit
Maat: 50

Je kunt bieden....... (wel een serieus bod aub)

MVG

Fabian

full
 
Laatst bewerkt:
dit zijn fotos met mijn telefoon vandaar de iets mindere kwaliteit vd fotos

Mijn tel is 0624110677

MVG

Fabian
 
Ik woon zelf in Rotterdam............

Ik weet niet waar jij vandaan komt....je bent natuurlijk altijd welkom om de broek te passen!

MVG

Fabian
 
Laatst bewerkt:
Kom uit Den Haag en ben 5x per week in Delft dus moet wel een keer lukken denk ik! Zal eens wat gaan rondzoeken naar hoe die maat 50 valt.

Verder nog info over hoevaak gedragen, welk jaar, type etc. oh en niet te vergeten een prijsindicatie?! kan ook ff berichtje sturen natuurlijk!
 
Kom uit Den Haag en ben 5x per week in Delft dus moet wel een keer lukken denk ik! Zal eens wat gaan rondzoeken naar hoe die maat 50 valt.

Verder nog info over hoevaak gedragen, welk jaar, type etc. oh en niet te vergeten een prijsindicatie?! kan ook ff berichtje sturen natuurlijk!



Kijk Delft is zeer goed te doen.........anders rij je een keer langs....dan weet je het zeker of hij past.......delft is 15 min rijden.......Ik woon in Schiebroek.....

Ik heb hem totaal 1 jr gedragen.......ik heb toen +/- 1500 km gereden......daarna aangekomen en dus niet meer gedragen.... hij is niet nieuw..ik heb hem dus 1 seizoen gedragen.....maar er zitten geen plekken of wat dan ook op....(kan ook niet want daarvoor is hij te kort gedragen) maar ik zou zeggen kom kijken en je ziet het zelf.

moet eerlijk zeggen dat ik het type even niet weet.......ik heb al gezocht naar de bonnen maar zit druk in een verbouwing/verhuizing....dus helaas niet meer kunnen vinden.......ik denk dat de broek een jaar of +/-3 oud is maar hij heeft +/- 2 jr netjes in de kast gehangen (met de hoop er ooit weer in te passen :X )

tja de prijs......wat bied je ervoor......doe een acceptabel bod en grote kans dat we er wel uitkomen! ( ik hoef niet de hoofdprijs gewoon een redelijk bod)

Laat maar wat weten.....mijn telefoon nr staat in het bericht....

MVG

Fabian
 
Laatst bewerkt:
Zit er een grofgetande rits rondom voor aan een jas te ritsen,of alleen zo,n kort stukje in de rug?

En hoe lang/hoog/laag/zwaar/dik/dun/grofgebouwd/ ben jij ongeveer? onegveer he,ongeveer O-)
 
Ik kijk het vanavond nog even na voor je maar ik weet het 99,99% zeker dat de rits om de hele broek zit dus niet alleen een stukje achter.....

Nee mijn postuur toen.... ik was rond/tussen de 70/82 kg...toen ik er dus nog wel in kwam..er zitten wel verstel mogelijkheden op...dus je kunt hem nog iets aanpassen.


MVG

Fabian
 
Laatst bewerkt:
75 euro geboden als de rits rondom de hele broek zit en grove tanden heeft :+


ja volgens mij heeft de broek een rits met grove tanden rondom.........

heb je een mobiel nr dan laat ik het je vanavond weten of het zo is maar nogmaals ik weet het voor 99,99% zeker......prijs ga ik wel mee akkoord,.......

Je kan altijd langskomen.....dus laat het maar weten...

MVG

Fabian
 
Laatst bewerkt:
ja volgens mij heeft de broek een rits met grove tanden rondom.........

heb je een mobiel nr dan laat ik het je vanavond weten of het zo is maar nogmaals ik weet het voor 99,99% zeker......prijs ga ik wel mee akkoord,.......

Je kan altijd langskomen.....dus laat het maar weten...

MVG


Fabian

Mailadresje?
 
Laatst bewerkt:
Net even gekeken voor je....de rits loopt idd rondom de broek....

Fijn Weekend
 
nee hoor maar ik las je reactie hier nog op het forum.....dus ik d8 dat je hem nog niet had ontvangen.......is no problemo.....ik zie je op 10-03-2009!
 
Ben je wel op tijd wakker? ik ga om 5.45 uur rijden met de GS :Z :Z vanaaf vroeg m,n mandje in :z :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan