te koop/ruil:titanium Laser voor Fireblade '04-'05

TambuGSXF

MF veteraan
Hoi,

ik heb het volgende in de aanbieding:

In nieuwstaat verkerende Laser Duotech van titanium... voor Honda CBR 1000 RR Fireblade. Past op 2004 en 2005 model.

full



Ik wil er min € 250,- voor hebben. (nieuw: ± € 800,-)

Ik had de demper gekocht hier op het forum voor mn ombouw project. Na lang passen, overwegen, opnieuw passen enzovoort... heb ik toch maar besloten om de demper weer van de hand te doen omdat het te ingewikkeld/gevaarlijk wordt om hem eronder te fabrieken (afstand tussen wiel en demper is erg krap en het oogt toch niet zo mooi als verwacht).

Ik zou de demper ook heel graag ruilen voor 2 mooie highmounts zodat ik weer 2 pijpen heb lang achter (was het mooist). Merk maak niet veel uit maar ze moeten wel mooi zijn (liefst carbon), licht (geen 15 kilo meer -->Cagiva raptor 1000

:N ) en kort (max 40 cm). Ik vind de carbon Termignoni' van Ducati wel wat. (zie foto beneden).

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik heb het volgende in de aanbieding:

In nieuwstaat verkerende Laser Duotech van titanium... voor Honda CBR 1000 RR Fireblade. Past op 2004 en 2005 model.

(Afbeelding)


Ik wil er min € 250,- voor hebben. (nieuw: ± € 800,-)

Ik had de demper gekocht hier op het forum voor mn ombouw project. Na lang passen, overwegen, opnieuw passen enzovoort... heb ik toch maar besloten om de demper weer van de hand te doen omdat het te ingewikkeld/gevaarlijk wordt om hem eronder te fabrieken (afstand tussen wiel en demper is erg krap en het oogt toch niet zo mooi als verwacht).

Ik zou de demper ook heel graag ruilen voor 2 mooie highmounts zodat ik weer 2 pijpen heb lang achter (was het mooist). Merk maak niet veel uit maar ze moeten wel mooi zijn (liefst carbon), licht (geen 15 kilo meer -->Cagiva raptor 1000

:N ) en kort (max 40 cm). Ik vind de carbon Termignoni' van Ducati wel wat. (zie foto beneden).

Greetz

Ziet er netjes uit hoor die pijp!

€ 250,- is een mooie prijs, maar waar haal jij die nieuwprijs vandaan?

Kijk eens op deze site: Jossmit Haarlem

Daar zie ik de volgende prijs staan:

full


Zit er soms al een extra "link"-pijp aan naar het eindpunt van de originele bochten?

Kgaat zo eens kijken bij Jama (die Laser maakt) of het mogelijk is om de Duotech op een compleet race-bochten-systeem te monteren. Als dat kan en de bochten hebben een redelijke prijs dan heb ik misschien interesse.

Khep nu zelf een duotech onder mun Blade en die bevalt goed maar ik wil in de toekomst een compleet systeem eronder knalluh!!

Comming back soon!!!

Laterrrrrrrrrrrrrr :W
 
Ziet er netjes uit hoor die pijp!

€ 250,- is een mooie prijs, maar waar haal jij die nieuwprijs vandaan?

Kijk eens op deze site: Jossmit Haarlem

Daar zie ik de volgende prijs staan:

(Afbeelding)

Zit er soms al een extra "link"-pijp aan naar het eindpunt van de originele bochten?

Kgaat zo eens kijken bij Jama (die Laser maakt) of het mogelijk is om de Duotech op een compleet race-bochten-systeem te monteren. Als dat kan en de bochten hebben een redelijke prijs dan heb ik misschien interesse.

Khep nu zelf een duotech onder mun Blade en die bevalt goed maar ik wil in de toekomst een compleet systeem eronder knalluh!!

Comming back soon!!!

Laterrrrrrrrrrrrrr :W

Hoi Pieterrrr,

zit idd al een lijkpijp bij, dus niet alleen de demper. Ik zal vanavond nog een paar foto's proberen te maken.

Prijs is uiteraard zonder verzendkosten. :)

Greetz
 
Hoi Pieterrrr,

zit idd al een lijkpijp bij, dus niet alleen de demper. Ik zal vanavond nog een paar foto's proberen te maken.

Prijs is uiteraard zonder verzendkosten. :)

Greetz

Kzag net op de site van Laser dat de link-pipe er inderdaad meteen bij zit.

Zometeen (nadat ik gegeten heb) ga ik even met Jos Smit in Haarlem bellen of de Works-bochtenset ook al voor de 1000RR leverbaar is en hoeveel die moet kosten.
Als het mogelijk is om de Duotech daarop aan te sluiten en het levert de nodige PK's op dan heb ik wel interesse.

full


Ik laat het wel weten.

Verzenden is niet nodig denk ik, ik rij graag een stukkie om iets "waardevols" op te halen.

:W
 
Hallo,

Nou, ff lekker gegeten en meteen maar met Jos Smit en daarna met JAMA (maker van Laser) gebeld en HELAAS -O- wordt het works bochtensysteem NIET voor de 1000RR gemaakt. Er zijn ook geen plannen voor.

Pech voor mij dus!

Betekent dus dat ik de Duo-tech niet van je ga kopen, sorry!

Maar voor die € 250,- raak je hem echt wel snel kwijt, en ruilen voor Termignoni's zou nog beter zijn.

Succes met de verkoop!!!
 
ok man, zie ze snel! ps aan een originele yzf 750 demper heb je zeker niks???
jammer wand ik heb pas een arrow carbon weggedaan en een bos carbon. van mijn (oude cbr 929rr) we houden het warm mate.
 
Hoi,

bij deze een foto van de demper en de bijhorende onderdelen.

full


De verkleuring op de demper is de plaats waar de beugel altijd heeft gezeten. Voor de rest geen krassen (normaal gebruik).

Alles zit erbij:
- de legal demper (race zit erin)
- alles stickers (nooit gemonteerd)
- bewijs van legaliteit
- montage plan
- de linkpijp + veertjes

Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan