Te koop RVF400 NC35

.
advertentie_foto1738901-1.jpg
 
Ben zo vrij om ff de marktplaats tekst hierheen te halen ........

Te koop aangeboden:

Honda RVF400 NC35
Km stand: 30682
Bouwjaar: 1994

Zeer mooie RVF met 25 kw op het kenteken
Deze machine stuurt als een scheermes
Motor heeft net grote beurt gehad. incl kleppen
Motor gaat weg ivm aanschaf 600cc

Extra's:
-Tyga zit carbon
-Wilbers Race achterschokbreker
-Wilbers Race voorvering
-Tyga remschakelset
-Remmen, Ketting, tandwielen als nieuw
-RVS remleidingen
-Brembo radiale rempomp
-Superpole einddemper carbon (db killer aanwezig)
-Tevens alle originele onderdelen aanwezig


Mooie bike *D
 
De originele spullen zitten er allemaal nog bij.
 
Verkoop je de demper ook los ? :+


Mark,suc6 met de verkoop van jouw mooie NC35 :9~

Btw,enig idee wat ervoor terug komt ?


gr.Albert
 
Verkoop je de demper ook los ? :+


Mark,suc6 met de verkoop van jouw mooie NC35 :9~

Btw,enig idee wat ervoor terug komt ?


gr.Albert

Hej Albert

De demper gaat niet los weg, wil de motor in totaal verkopen. Dan heeft de volgende eigenaar meteen een motor die af is. Ik zit zelf te kijken voor een 600rr, dat vind ik toch wel een erg mooie motor.
 
Is het orginele kontje ook in de Repsol kleuren?

Voor de rest een erg mooie brommer. Tis dat ik al 4 motoren in de garage heb staan, anders zou ik graag nog een nc 35 erbij willen hebben.

Richard
 
Originele zitje is ook in de repsol kleuren gespoten.
 
Is het orginele kontje ook in de Repsol kleuren?

Voor de rest een erg mooie brommer. Tis dat ik al 4 motoren in de garage heb staan, anders zou ik graag nog een nc 35 erbij willen hebben.

Richard

Geen probleem hoor...

Dan koop jij deze gewoon voor mij. Aangezien je er al 4 hebt staan. Heb nog maar 1 motor in de garage staan. Een 2e zou niet mis staan.

:+




Kickje en zeker mooie fiets!
 
Is het orginele kontje ook in de Repsol kleuren?

Voor de rest een erg mooie brommer. Tis dat ik al 4 motoren in de garage heb staan, anders zou ik graag nog een nc 35 erbij willen hebben.

Richard
als je er toch al 4 hebt kan er ook wel een 5e bij toch ;)

ik vind de repsol kleuren niet echt wat daarop -O- maar ik blijf het wel super mooie fietsjes vinden :}


kick
 
ik moet helaas nog even wachten, maar anders was ik langs gekomen!!

mooie bike man!!

Raymzz
 
als je er toch al 4 hebt kan er ook wel een 5e bij toch ;)

ik vind de repsol kleuren niet echt wat daarop -O- maar ik blijf het wel super mooie fietsjes vinden :}


kick

Als ik dat zou willen krijg ik denk ik ruzie met de vrouw (en dat moet maar niet) Maar 5 motoren vind ik zelf ook wel een beetje te veel.
Persoonlijk vind ik ook de orginele rood/wit/blauw kleuren het mooiste voor dit fietsje, ondanks dat dit (repsol) zeker niet verkeerd staat. Maar eigenlijk vroeg ik alleen maar naar de kleur van de orginele delen omdat dat er niet bij stond. Ach en misschien komt er ooit nog wel een NC35 bij. Maarja dromen moet je altijd houden natuurlijk!! :Y
 
Ja heb al een week een cbr600rr, hiervoor heb ik nog een maandje op een mille R gereden. Ik kwam jou en hooggesteger toen tegen bij klaverblad hkz
 
Terug
Bovenaan Onderaan