TE KOOP: Schitterende Bandit 2004 600S met 8500km!

Honda CBR600F

Die hard MF'er
15 okt 2004
277
1
Zeewolde
Hallo,

Een kennis van mij heeft zijn motor in de verkoop gedaan. Om zijn verkoop kansen wat te vergroten heeft hij mij verzocht de motor op motor-forum te zetten.

Hieronder volgt zijn omschrijving:

Hallo vrienden en famillie,

zoals menigeen van jullie weet wil ik graag mijn mooie motorfiets (Suzuki Bandit 600 S, 8500km) verkopen. Dit omdat ik het geld goed kan gebruiken nu ik bijna klaar ben met mijn studie aan de KMA. De motorfiets is van het bouwjaar 2004 en verkeerd zoals jullie weten in een grandiose conditie, zo goed als nieuw zeg maar. Er zit een nieuwe (sport)achterband op en de motor heeft net een grote beurt gehad. Tevens heeft de motor altijd binnen of onder een afdak gestaan.

De vraagprijs is na vergelijkend waren onderzoek op internet en de goede staat waarin mijn motor verkeerd 5500 euro.

Mochten jullie mensen, motorrijders, in jullie naaste omgeving kennen die wellicht interesse hebben in de Suzuki, wil je ze dan dit mailtje is toedoen?

Geinteresseerden kunnen altijd bellen: 0640384473

mvg,

Maarten Manenschijn

Serieuze gegadigden c.q. meer info s.v.p telefonisch contact opnemen met de verkoper. Eventuele reacties op deze site zal ik aan de verkoper doorgeven!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan