[Te koop] Set regenbanden zgan en Supercorsa

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
Te koop een zo goed als nieuwe set regenbanden.

Een Pirelli Dragon Rain 120/70 R 17
en een Metzeler Mez Rain 180/55 R 17

Dit is qua profiel en rubber een mooie match (Metzeler is van Pirelli).

De banden zijn amper op de zijkant geweest en in het midden zijn ze totaal niet versleten.

Leuk om met het koudere weer grip te hebben alsof je op slicks rijdt in de zomer. Of voor op het circuit natuurlijk.

Achterband ook los verkrijgbaar

Vraagprijs 100 euro.
Verzenden is mogelijk.

IMG_1.jpg


IMG_2.jpg


IMG_3.jpg


IMG_4.jpg


IMG_5.jpg



Ook nog een Supercorsa 120/70 R 17, is 2 jaartjes oud ofzo, in redelijke staat. 30 euro. Foto's plaats ik bij intresse.
 
Laatst bewerkt:
Ben niet geinteresseerd, maar vraag me zo eens af hoe lang zoiets mee zou gaan op de OBW in de winter?
Bij normaal gebruik, woon/ werk. 1000, 5000, 10000 km?

:)

Edit:
Misschien is dit niet de plek om deze vraag te stellen, sorry in dat geval, maar wellicht heeft de toekomstig koper er wat aan.
 
Laatst bewerkt:
dit zijn geen echte woon-werk banden, daarvoor slijten ze te hard en zijn ze te prijzig (nieuw)... tenzij je hem alleen op het voorwiel legt (dat heb ik nu ook, maar ik rijd supermotard)

hoe veel km je er precies mee rijden kan weet ik ook niet precies :) ik weet alleen dat ze bij koude of regen ongeëvenaard zijn qua grip. ze zijn meer bedoeld voor de mensen die in de koudere jaargetijden ook nog eens een keer serieuze (stepje aan de grond) bochten willen gaan maken en die in de zomer ook al met wat plakkeriger dan gemiddeld rubber rijden. :)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij mogen ze maar 1 winter mee gaan. daarom zoek ik dan ook een set uit, waar ik (voor mijn gevoel) geen hoge prijs voor hoef te betalen. Ik rij nu op Super corsa en dat is me echt net ff te glad met dit weer.

(en anders moet ik weer terug naar me smallere banden (conti sport attack)). << die smook ik het liefste op en ga verder op plak banden!!

Dus 80 dan?
 
Buiten dat denk ik dat als je deze banden echt helemaal op zou rijden dat je gek word van het cuppen!!! dus 1 seizoen (winter) is genoeg...
 
Voor mij mogen ze maar 1 winter mee gaan. daarom zoek ik dan ook een set uit, waar ik (voor mijn gevoel) geen hoge prijs voor hoef te betalen. Ik rij nu op Super corsa en dat is me echt net ff te glad met dit weer.

(en anders moet ik weer terug naar me smallere banden (conti sport attack)). << die smook ik het liefste op en ga verder op plak banden!!

Dus 80 dan?

ik rijd in de zomer ook met supercorsa's (op t voorwiel)

€110
 
Laatst bewerkt:
Maybe......volgens mij staan ze bij mij op mn pirelli's wel.
Maar ze zijn minstens 2 jaar oud. Vanaf 2006 (misschien 2005) wordt het vissegraat al niet meer gebruikt bij pirelli....

de achterband is daarom ook een Metzeler. bij Metzeler gebruiken ze dat profiel wel nog. bij de voorbanden gebruikt Pirelli dit profiel ook nog gewoon :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan