Te koop SP-1 met mooie opties

Roon_SP

Rookie
17 jun 2007
1
0
Rotterdam
T.K. Honda VTR 1000 SP-1, kleur rood -zwart, bj 2000, nog geen 17.000 km. Hele mooie Two Brothers Racing carbon uitlaten (gegarandeerd geen claxon meer nodig!), Duo steps verbreed, duo en solo seat covers, Race voorvork met handverstelling (niet mee geracet), met splinternieuw Spyball / Honda alarm, stalen Goodridge remleidingen, nieuwe banden.
meer foto's op aanvraag, krijg er niet meer bij geloof ik... en ik mag ook alleen een belabberde kwaliteit toevoegen????!
vraagprijs is 7.500 euro
06-55898300
full
 
Welkom op mf, leuk dat je je ff voorsteld...

Mooi ding, moet alleen even in het andere gedeelte van het forum, klik ff op het uitroepteken en de mods verhuizen je topic...

:W
 
T.K. Honda VTR 1000 SP-1, kleur rood -zwart, bj 2000, nog geen 17.000 km. Hele mooie Two Brothers Racing carbon uitlaten (gegarandeerd geen claxon meer nodig!), Duo steps verbreed, duo en solo seat covers, Race voorvork met handverstelling (niet mee geracet), met splinternieuw Spyball / Honda alarm, stalen Goodridge remleidingen, nieuwe banden.
meer foto's op aanvraag, krijg er niet meer bij geloof ik... en ik mag ook alleen een belabberde kwaliteit toevoegen????!
vraagprijs is 7.500 euro
06-55898300[afbeelding]


Mooie fiets, enkel zal wel worden verhuisd...... enne betreft de foto's; wees blij dat het überhaupt kan.
 
T.K. Honda VTR 1000 SP-1, kleur rood -zwart, bj 2000, nog geen 17.000 km. Hele mooie Two Brothers Racing carbon uitlaten (gegarandeerd geen claxon meer nodig!), Duo steps verbreed, duo en solo seat covers, Race voorvork met handverstelling (niet mee geracet), met splinternieuw Spyball / Honda alarm, stalen Goodridge remleidingen, nieuwe banden.
meer foto's op aanvraag, krijg er niet meer bij geloof ik... en ik mag ook alleen een belabberde kwaliteit toevoegen????!
vraagprijs is 7.500 euro
06-55898300[afbeelding]

Waar moet je dan gaan zitten :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan