Te koop special edition R6 bj 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
special edition... dit is werkelijk waar een geweldige marketing stunt!

geel verkoopt gewoon slecht en daarom maken we er maar 2000.... hoe maken we dingen eigenlijk dan nog aantrekkelijk... nou we gaan eerlijk zeggen dat het er maar 2000 zijn en we zeggen dan special edition _O-


Dit soort reacties heb ik liever niet, helpt niet echt bij de verkoop en dit zou je zelf ook niet willen. ;)
 
special edition... dit is werkelijk waar een geweldige marketing stunt!

geel verkoopt gewoon slecht en daarom maken we er maar 2000.... hoe maken we dingen eigenlijk dan nog aantrekkelijk... nou we gaan eerlijk zeggen dat het er maar 2000 zijn en we zeggen dan special edition _O-

Dat slaat dan weer helemaal nergens op, zo'n reactie. Behalve dat het klinkklare onzin is, is het al zeker niet van toegevoegde waarde voor iemand die hier zijn motor probeert te verkopen. Loser... B|


Tevens een gratis kick voor deze bike :W
 
Ik kan in ieder geval zeggen dat tie echt is bereden als een oud Omatje _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* *O*
Tblijft een mooi ding ;)
Suc6 met de verkoop jonge...

Ik word hier zooo kriegelig van :r dat gezeik over de schaamranden. De reden dat die motor er nog zo netjes eruit ziet is dat hij op de openbare weg rijdt en niet op het circuit. Je moet toch wel een gaatje in je hoofd hebben om plat door de bocht te gaan op de Nederlandse wegen :j Er kan van alles in een bocht liggen. Dat is het toch niet waard om een extra slijtagestukje op je band te krijgen. Gebruik je verstand en kijk niet naar de band *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik word hier zooo kriegelig van :r dat gezeik over de schaamranden. De reden dat die motor er nog zo netjes eruit ziet is dat hij op de openbare weg rijdt en niet op het circuit. Je moet toch wel een gaatje in je hoofd hebben om plat door de bocht te gaan op de Nederlandse wegen :j Er kan van alles in een bocht liggen. Dat is het toch niet waard om een extra slijtagestukje op je band te krijgen. Gebruik je verstand en kijk niet naar de band *O*


Thanks, zo'n reactie bewijst maar weer dat ik niet de enige ben die super zuinig is op zijn motor *D *D :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan