Te Koop: Speed Triple '08 Matt Black

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris Wilson

Rookie
1 okt 2009
10
0
Amsterdam
In absolute nieuwstaat verkerende, bloedmooie Speed Triple.

Voor 8500 EURO!!

MOET BINNEN 3/4 DAGEN WEG ANDERS MOET 'IE NAAR EEN HANDELAAR!!! '(

Volledig caféracer-stijl opgebouwd met de mooiste componenten t.w.v.: €3321,00
-------------------------------------------------------------------------------------------
Namelijk:

Clip-ons CNC gefreesd (LSL) €300,00 (deze clip-ons zitten serieus comfortabel en dus NIET te diep!)
Voetsteunen CNC gefreesd (LSL) €232,00 (zitten de Zard-pijp niet in de weg maar zijn tegelijkertijd wél comfortabel qua plaatsing... Lang naar gezocht.)
Single koplamp Zwart +montagedelen €279,90
Korte nummerplaathouder (dus wég die taartschep) €149,00
LED achterlicht met geintegreerde richtingaanwijzers €109,00
2X Bar-end mirrors (Origineel Triumph) €198,00
Carbon Rear Hugger + kettingbeschermer €269,00
Carbon tankbeschermer
Luchtfilter (K&N) €62,50
3 in 1 uitlaatsysteem volledig van voor tot achter -E-keur- (ZARD) €1202,00 Onovertroffen sound!
Beschermstuds voorwiel, achterwiel + carter €108,50
Valblokken bij cilinderkop €105,00
Valblokken bij dynamodeksel €98,00
Gel-Buddyseat €229,00

Alle bonnen aanwezig. Alle originele onderdelen ook.

Heeft 10888km gelopen. Geen schade.

Dan heb ik ook nog een tankbeschermer met bevestigingspunten voor de tanktas die er ook bij zit.
EN nog een Buddy afdekspoiler €199,00 (om 'm monoseat te maken).. BEIDEN krijg je er van me bij.

Ik ben de eerste eigenaar en de motor is keurig in onderhoud geweest bij de beste Triumph-dealer van Nederland te weten Brabant Motors in Grave. Heeft nèt tweede beurt gehad (100km geleden).

Nog praktisch één volledig jaar fabrieksgarantie.

De motor heeft bovendien altijd binnen gestaan en nooit een druppel regen gezien.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Je hebt in één klap dé ultieme Triple in je garage staan.

MOET WEG BINNEN 3/4 DAGEN ANDERS MOET 'IE NAAR EEN HANDELAAR, EN DAT GUN IK HEM EN MEZELF NIET!!
ZIEN IS IN DIT GEVAL ECHT KOPEN!! BELLER IS SNELLER!! -------> 06-14489036
full
 
Laatst bewerkt:
Als je de prijs er niet bij zet weten we ook niet of het nou wel zo'n goeie deal is :N

Edit: welkom trouwens :X
 
Laatst bewerkt:
Als dit dan de ultieme Triple is, zou ik toch wat meer foto's plaatsen. Van rondom de motor, plus wat detail foto's. Aangezien die in een paar dagen verkocht moet zijn, weet ik zeker dat je dan meer kans maakt.

Prijs staat er al bij Marthy ;) 8500 Euro.

Succes in ieder geval met de verkoop.

Oh en welkom :W
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het welkom! Sorry, ben een beetje gehaast en wilde gewoon zo snel- en veel mogelijk advertenties plaatsen overal. Vandaar.. Was graag voor de gezelligheid gekomen, maar zonder motorhobby voorlopig is dat alleen maar pijnlijk ben ik bang....

Hoe dan ook.. Ik ben Chris en rij al een aantal jaartjes (op verschillende beestjes), waarvan dit toch echt mijn favoriet was '( Hoop binnen niet al te lange tijd weer terug te zijn iig.. Met dezelfde motor welteverstaan... (nou ja, hetzelfde type dan.)

Probeer meer foto's te plaatsen. Kwam er net nog niet achter hoe ik dat precies doe, dacht even dat er maar 1 foto op kon...
 
Laatst bewerkt:
Ja El_Mario.. Heb 'm ook gecopy/paste van mn Marktplaats advertentie.. Vandaar.

Pas 'm straks nog wel even aan voor de liefhebbers hier..
 
En waarom moet hij precies weg als je dit zo'n ultieme motor vind??
 
Onderneming beginnen, recessie, opstartproblemen, etc. Tel uit je verlies....; een net helemaal naar eigen wens gecustomisede Speed Triple in dit geval.
Het doet pijn mark-k. Dat kan ik je verzekeren.
 
Laatst bewerkt:
OMFG! Wat een supermooi ding!
Vind dat je hem heel mooi hebt aangepast.
Heel veel succes met de verkoop, als ik het geld had, was ik absoluut langsgekomen.
Maar dat zit er helaas niet in.
Of je moet willen ruilen O-)
 
Thanx Arvid, nampus!

Tja ruilen zit er niet in ben ik bang. Gaat om keiharde euries helaas..

Ja, de kroonplaat zwart.. Wilde ik eerst nog doen maar vond het toen wel okay i.c.m. de rvs pot.. Beetje evenwicht was mn gedachte. Maar zwart lijkt me nog steeds ook heel mooi..
 
MOET WEG BINNEN 3/4 DAGEN ANDERS MOET 'IE NAAR EEN HANDELAAR, EN DAT GUN IK HEM EN MEZELF NIET!!


toch niet erg boeiend waar je geld vandaan komt?
en die motor gaat er echt weinig van merken of ie naar een handelaar of een m-f er gaat.

Zier er wel leuk uit in het matzwart :)
 
@petch: Niet boeiend waar mn geld vandaan komt nee, maar wel hoevéél geld. Handelaren geven er waarschijnlijk nog minder voor. Vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan