Te koop ST1100 met EML GT2001 zijspan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchgixxer

MF veteraan
29 aug 2002
1.575
565
Joure
Bouwjaar 2000
Km stand +/- 46000
Met veel extra's

Corbin buddyseat
Wp schokdemper
Extra hoge ruit
Alarm .
Koffers aan de motor.
Extra 16 L benzinetank in de zijspan
Zomerkap
Verlichtingsset in kofferbak en zijspan
Zo goed als nieuwe achterband op de motor
Open ritsbaar dak.
Vraagprijs 11000 euro.

full
 
Laatst bewerkt:
haha, dank je Halflive.
Niet gezien nog een beetje last van een alcoholmist vanmorgen.
 
De prijs van de Pan die Hevu heeft was veel beter.
 
Gokje, je bent weggereden na een aanbetaling en vergeten om de rest over te maken _O- _O- _O-

Nee nee ik zit je te stangen, ik baalde wel van de manier van handelen van de verkoper.
 
Ik vindt de prijs niet overdreven ..............ik kan je ook een st1300 met eml aanbieden maar dan spreken we nog over een andere prijs -)

Ben ik eens gezien leeftijd, km,s, uiterlijk enz.
Zie dat hij al bijna een jaar te koop staat dus er is misschien nog wel handels ruimte
 
Ik dacht dat jij erst op moest ruimen :?

Klopt
Daarbij mag en wil ik voorlopig niets meer kopen

Pot domme ik heb niet meer op de rooie gereden dan een kar op en af en de garage in.
Daar is ie geparkeerd en staat nu volledig in de weg te staan al thans volgens el presidente dan

Maar na de opmerking dat ik haar driewieler een keer extra zou schoonpoetsen (en een tupperware bak is wel snel schoon) was het probleem toch aanmerkelijk minder :Y
 
Ik heb ook best problemen met al die motoren van je, kom je nu mijn gs ook poetsen? :+
 
Maar weer ontopic :P En een de Pan heeft geen problemen ook nooit gehad :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook best problemen met al die motoren van je, kom je nu mijn gs ook poetsen? :+

Een GS poets je niet
Het vuil daar koester je als of het je beste vriend is, laat je overal zien om aan tegeven dat je ook het bos in durft.
Ook een achterband vervangen doet zeer, vooral als de schaamrand een keertje erg dun geworden is.

Maar goed verder ontopic
Heb mijn St ook gekocht met in het achterhoofd lui km's te kunnen maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan