te koop Suzuki Bandit 600 '96 - Kuren met brandstoftoevoer

cvr90

MF'er
29 aug 2019
44
27
Ik verkoop mijn Suzuki GSF600N Bandit uit 1996, een koopje voor de handige klusser! Mooie messing Renthal stuur erop en afgewerkt met allerlei messing kleurige boutjes/details rondom het motorblok.

IMG_20200701_161411.jpg IMG_20200701_161523.jpg IMG_20200701_161514.jpg IMG_20200701_161504.jpg IMG_20200701_161449.jpg IMG_20200701_161430.jpg

De motor heeft wat problemen met de brandstoftoevoer. Hij draait niet heel stabiel en tijdens het rijden merk je snelheidsverlies en soms dat ie weer opklimt in snelheid. Een enkele keer slaat de motor ook af, maar tijdens het rollen kan je meteen weer starten en hoef je niet stil te staan oid.
De tank is netjes schoon, tankontluchting is goed en de benzinekraan loopt goed door. Vorig jaar de carburateur laten reinigen en reviseren, maar sindsdien zit er ergens iets niet helemaal lekker. Ik weet dus niet precies wat het probleem is, waarschijnlijk iets mis met de carbs maar geen idee wat precies.

De motor heeft slechts 12.435km op de teller, de vorige eigenaar heeft hem 15 jaar lang nagenoeg stil laten staan in de garage wat een motor niet per se ten goede komt. Links en rechts wel aantal krasjes. Voorvork demper lekt iets en zou naar gekeken moeten worden.


Aangezien ik zelf niet de ervaring heb om dit probleem te onderzoeken en de totale kosten in de garage wat te hoog zijn in vergelijking met de waarde van de motor besluit ik hem te verkopen. De bandit is natuurlijk een hele prettige motor voor beginnende rijders, en een handige klusser kan voor een mooi prijsje deze motor weer in topconditie krijgen.

De motor is te zien/rijden in Delft en voor een net bod kan hij mee. Mocht niemand hem willen kopen als geheel voor een , dan ga ik hem denk ik uit elkaar slopen en als parts verkopen.
 
Wat noem je een net bod?

Lastige vraag wat de waarde zou zijn van een motor die niet zo netjes loopt, ik denk dat als hij goed zou lopen dat ik er dan rond de 1000-1100 voor zou vragen.
Dus met het werk dat er aan moet gebeuren, denk ik dat 600 een net bod zou zijn.
 
Oke, dan zitten we te ver uit elkaar.
Succes met de verkoop.

:t

P.s heb je de carbs wel synchroon gesteld na het schoonmaken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan