Te koop suzuki bandit 600cc 1998 25KW op kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slechte verkoopster heb je aangetrokken, van Rijswijk :+

4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Beetje triest dat deze fiets nog steeds te koop staat. Met TS is volgens mij bést wel wat te onderhandelen over de prijs, maar niet via allerlei irritante berichten dat z'n fiets "te duur" is, want dat zijn ALLE fietsen bij ALLE verkopers, zowel hier op MF als bij de verkopers in motorzaken/op Marktplaats....... noem maar op.

subtiel kickje voor déze mooie 25Kw'er
 
Laatst bewerkt:
Slechte verkoopster heb je aangetrokken, van Rijswijk :+

[afbeelding]


subtiel kickje voor déze mooie 25Kw'er


_O-

Ach.. Dit topic staat in mijn favo's aangezien er hier eentje bezig is met het lessen voor 25 KW.. Dus waarschijnlijk raakt ie hem echt wel kwijt
 
Laatst bewerkt:
wordt er eentje de grond in geboord. Deze arme student hoopt al maanden op een goedkope bandit.. Misschien moet ik wat minder bier drinken en wat meer sparen..:)

Misschien moet je eerst eens zorgen voor geld en dan serieus gaan bieden op motoren... wat je nu doet is alleen maar vervelend, misschien dat dit duidelijk overkomt.
 
Het is een mooi ding hoor! Dat zeker! Heb niet voor niets via de pm een tijdje terug al een (te laag) bod gedaan, maar ben ondertussen al tegen een mooie B1200 aangelopen ;)

Punt is dat je extra's als tassen en topkuip meestal niet veel extra opleveren bij verkoop. In jou prijs zie je dit juist wel terug..
Ikzelf zou 2600 eerder een redelijk (lees scherpere) prijs vinden... (is mijn mening)
En mijn reactie komt vooral omdat hij er toch al wel een 5 maand opstaat, en een kleine prijsverlaging misschien net de drempel kan zijn, en neem aan dat je hem graag wil verkopen :D
 
Verkoop de koffers, uitlaat etc. gewoon apart, denk dat je er alleen maar beter van wordt :Y denk dat er maar weinig (geen?) mensen zijn die het hele pakket in één klap willen hebben.
 
Zie dat hij op MP inmiddels voor 2650,- staat. Gaat al de goede kant op.
http://link.marktplaats.nl/323289837

Verder eigenlijk precies wat ik zoek. Bandit 600, 25kw, met kuip erbij, en een leuke leovince demper.
Maargoed.. Bekend verhaal. Boven budget. Maar over de prijs is al genoeg gezeurd.

Denk wel dat hij verkocht gaat worden, dat wel. Veel succes dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan