fabstar81
MF veteraan
- 2 apr 2009
- 3.516
- 1
Na 11 naar trouwe dienst doe ik mijn witte Bandit GSF650 uit 2008 weg. Altijd met veel plezier mee gereden maar nu ik veel woon-werkverkeer rijd ben ik toe aan een ander model.
Toegegeven, het is een opknapper. 1 of 2 bobines doen af en toe niet mee als de motor warm is. Hij houdt dan wat in. Verder zijn de bevestigingspunten van de undertail afgebroken. Vandaar de tape op de foto's. Er zitten ook 2 verschillende spiegels op, maar ze kijken prima naar achteren. Voorband aan vervanging toe.
Je krijgt er dan verder wel een uiterst betrouwbare motor voor terug. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, ook niet in de winter. Start altijd gelijk en je rijdt zo weg. 4 cilinder dus loopt heerlijk rustig. Ik rijd er nog elke dag mee naar mijn werk.
De taartschep is verwijderd en de standaard uitlaat vervangen door een dubbele Superpole. Hij geeft een heerlijk geluid, helemaal als je lekker zonder oordoppen in de stad rijdt. Verder is er een sportstuur gemonteerd en verwarmde handvaten. De originele uitlaat is er nog, evenals zo een belly pan of hoe dat heet en het originele stuur is er ook nog.
Hij heeft afgelopen jaar nog een beurt gehad waarbij de bougies zijn vervangen en alle vloeistoffen. Paar jaar geleden nieuwe kettingset.
Het ding heeft 34.500 km gelopen dus nog een redelijk jonkie qua kilometers. Door het bezit van een lease auto heb ik er de eerste 5 jaar zeer weinig mee gereden.
Nog aanwezig zijn 4 led knipperlichten die ik nog moet monteren, maar ik heb er geen tijd, zin en geld meer voor over om hem helemaal up-to-date te krijgen. Helemaal omdat ik eigenlijk iets nieuws wil.
Ideale motor voor iemand die redelijk handig is om de paar verbeterpunten die er zijn, te maken. Daarna zal hij je nooit meer in de steek laten.
Fotogalerij hier: Suzuki Bandit GSF650 2008
Richtprijs €3.000,-
Voor vragen, stel ze hier! PM, ook mogelijk.
Toegegeven, het is een opknapper. 1 of 2 bobines doen af en toe niet mee als de motor warm is. Hij houdt dan wat in. Verder zijn de bevestigingspunten van de undertail afgebroken. Vandaar de tape op de foto's. Er zitten ook 2 verschillende spiegels op, maar ze kijken prima naar achteren. Voorband aan vervanging toe.
Je krijgt er dan verder wel een uiterst betrouwbare motor voor terug. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, ook niet in de winter. Start altijd gelijk en je rijdt zo weg. 4 cilinder dus loopt heerlijk rustig. Ik rijd er nog elke dag mee naar mijn werk.
De taartschep is verwijderd en de standaard uitlaat vervangen door een dubbele Superpole. Hij geeft een heerlijk geluid, helemaal als je lekker zonder oordoppen in de stad rijdt. Verder is er een sportstuur gemonteerd en verwarmde handvaten. De originele uitlaat is er nog, evenals zo een belly pan of hoe dat heet en het originele stuur is er ook nog.
Hij heeft afgelopen jaar nog een beurt gehad waarbij de bougies zijn vervangen en alle vloeistoffen. Paar jaar geleden nieuwe kettingset.
Het ding heeft 34.500 km gelopen dus nog een redelijk jonkie qua kilometers. Door het bezit van een lease auto heb ik er de eerste 5 jaar zeer weinig mee gereden.
Nog aanwezig zijn 4 led knipperlichten die ik nog moet monteren, maar ik heb er geen tijd, zin en geld meer voor over om hem helemaal up-to-date te krijgen. Helemaal omdat ik eigenlijk iets nieuws wil.
Ideale motor voor iemand die redelijk handig is om de paar verbeterpunten die er zijn, te maken. Daarna zal hij je nooit meer in de steek laten.
Fotogalerij hier: Suzuki Bandit GSF650 2008
Richtprijs €3.000,-
Voor vragen, stel ze hier! PM, ook mogelijk.
Laatst bewerkt: