TE KOOP!!! Suzuki DL 1000 V-strom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merc_xtz750

MF veteraan
27 feb 2006
2.507
0
Alleen recreatief gebruikt geen woon/werk motor, ook heeft de motor geen pekel gezien.
In de wintermaanden altijd in een garage gestaan.
Ik ben echt een mooi weer rijder, in mijn bezit vanaf begin 2008.

Deze motor heeft op dit moment 53.690 km gelopen, maar word nog wel gewoon gebruikt.

Voorzien van middenbok, valbeugels, handvatverwarming en topkoffer. De topkoffer is van Hepco & Becker en heeft ruimte voor 1 helm en wat extra's.

Olie, luchtfilter en bougie's zijn recent vervangen. De uitlaatpakkingen zijn ook vervangen omdat hij wat begon te ploffen in de uitlaat gedaan bij Hartelman motoren in Hengelo (gld). Ploffen is verholpen.
2000 km geleden zijn de ketting en tandwielen vervangen.

Voor en achterband in prima staat voorband iets minder als de achterband, maar nog ruim voldoende.
Voor zit een Bridgestone BT020 op en achter zit een Michelin Pilot Road 2CT op.

Op het moment is de motor uitgevoerd met Laser duotech uitlaten met E-keur, originele uitlaten zijn ook nog aanwezig. Eventueel zijn die ook over te nemen.

De motor mag van eigenaar veranderen voor €4500,-

full


MARKTPLAATS
 
Laatst bewerkt:
Waarom zet je nou dat niet gewoon in dit topic? Als je achterdocht wilt krijgen dan moet je zulke dingen doen, het lijkt alsof je iets achterhoudt.

Ik snap niet helemaal dat je commentaar hebt op mijn manier van contact met de mensen. Jou achterdocht heeft meer wat te maken met jouzelf dan met mijn manier van verkopen.

Ik heb de beste man even verteld dat als hij wat meer info wilde hebben dat hij dat beter even via de marktplaats advertentie kan doen.
Ik vind het makkelijker om alles via de mail te laten lopen dan heb ik een beetje overzicht.
Het enige wat ik in dit topic wil bereiken dat de motor een beetje onder de aandacht komt bij het publiek.
Als je mij via de mail vragen stelt dan zul je erachter komen dat je alle info kan krijgen die je wil hebben.

Nu zal ik speciaal voor jou (Bandiet600) even hier neerzetten hoe deze motor de beurten heeft gehad, om jou achterdocht weg te nemen.


De basis zaken zijn in eigen beheer gebeurd zoals olie, filters, bougie's en remblokken.
Alles volgens de voorgeschreven kilometers/tijd.

Destijds toen de Laser uitlaten erop zijn gekomen heb ik hem naar Hoegee motortechniek gebracht om hem op de testbank netjes af te laten stellen.
Bij de 40.000 km beurt zijn bij Motorport in Zelhem de vlinderkleppen synchroon gesteld en de kleppen gecontroleerd.
Voor de banden ga ik altijd naar reifen Stiebling hier vlak over de grens.
De laatste keer heb ik hem naar Hartelman gebracht in Hengelo (gld), hij plofte nogal in de uitlaat. Hier hebben ze geconstateerd dat de uitlaatpakkingen vlak voor de labda sonde lek waren(verouderd). Deze hebben ze vervangen en gelijk hebben ze de computer uitgelezen op eventuele storingen, deze waren niet aanwezig.

Voor verdere info kun je mij een mailtje sturen of even bellen, alle gegevens staan bij mijn Marktplaats advertentie.
 
heeeeee deze komt me bekent voor

deze heeft toch ook handverwarming ??

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan