te koop: suzuki gs 500 onderdelen diverse

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
Hallo,

Ik heb hier een originele complete uitlaat liggen(demper met bochten)
Komt van mijn Suzuki gs500 uit 2006.Altijd binnengestaan,geen regen gezien.Heeft maar 2000km gereden,en is bijgevolg in prima staat.enkele kleine krasjes(of gebruikersporen,hoe je ze wilt noemen)maar in echt goeie staat.
heb deze ooit is zien staan bij suzuki dealer zelf en kostte 400 euro :o voor een nieuwe.de gs500's staan erom bekend dat na een tijdje de uitlaatbochten snel roesten(en doorroesten) en andere bochten met demper(want bestaat uit 1 stuk) kost veel geld.(compleet systeem ben je honderden euro's kwijt(laser deeptone 500euro of zelfs originele uitlaat van suzuki rond de 400)
deze is ideaal als reserve,of om je roestende uitlaat te vervangen (op termijn)voor een prikkie.uitlaat staat op diverse kanalen te koop,dus weg=weg.



vaste prijs 95euro(is geen geld,moet er snel vanaf voor andere dingen te kopen :] )
kan afgehaald worden of opgestuurd worden(transportkosten voor koper)
ben zelf van belgie,maar als dat te ver is kan ie ook opgestuurd worden.
is wel groot pakket dus moet dan wel kijken voor de verzendkosten bij interesse...denk rond de 20euro voor naar nederland.binnen belgie denk ik 10euro,of afhaling mogelijk.

andere onderdelen die je er GRATIS (ja gratis)bijkrijgt als je de uitlaat koopt:middenbok voor suzuki gs500 (bouwjaar2006) + 2 valbeugels voor je motor te beschermen (zonder bouten,maar die zijn overal te verkrijgen voor een paar cent) en een origineel gs500 stuur uit 2006,zo goed als nieuw en in perfecte staat.aangezien de verzendkosten bijna evenveel zijn om elk onderdeel afzonderlijk te verkopen,bied ik hier dus alles in 1 koop aan.
voor info graag pm.@moderator,kan zijn dat er nog een aanbieding van mij ergens is waar ik deze uitlaat apart verkoop,ik wou deze post deleten,maar weet niet hoe dat moet.Mocht je zo vriendelijk zijn deze te verwijderen... :W

vele groetjes aan allen :] *O*



Groetjes ;)
full
 
Laatst bewerkt:
heb interesse in het stuur, mits de prijs er naar is en je in de buurt woont ;)
Omgeving EHV?
 
Ahoi!

oei,EHV=eindhoven?Ik woon zoals in mijn zoekertje staat in belgenland.. wil zeker naar nederland verzenden hoor,no problemos *O* maar is wel misschien te prijzig voor je.afhalen kan ook maar dat zal je nog duurder uitkomen vrees ik(regio Brussel)
liefst verkoop ik alles in 1 pakket samen,maar wil wel uitzondering maken hoor.
mocht je toch nog interesse hebben pakketjes onder de 1 kilo zijn verzendkosten 9.60 euro,
tot 2 kilo is rond de 16euro.K heb hier geen weegschaal maar ik vermoed dat het wel onder 1 kilo zal zijn,dus dan zouden verzendkosten 9.60euro zijn met een standaard verzending.Voor het stuur moet ik 25euro hebben.(is in perfecte staat,mooi gelakt,geen krassen en dergelijke van sleutels etc...)in feite als nieuw dus.voor 34.60euro inclusief verzending heb je als nieuw origineel stuur.Ik denk niet dat je daarvoor een origineel bij suzuki zal vinden })
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je in brussel woont, voor mij dan ;)

Mocht je ooit in de buurt komen van eindhoven, heb ik nog steeds interesse, verzenden is net wat zonde van het geld vind ik.

Succes met de verkoop!
 
geeft niet hoor ;-)
ja klopt het verzenden voor 1 ding wat duur is.Vandaar dat ik alles in 1 koop te samen had gezet,dan waren de verzendkosten maar 24euro ofzo dit is al goedkoper want met die uitlaat en middenbok is het toch een zwaar en heel groot pakket.als je ziet dat ze dan voor een stuur al 9.60 euro vragen,is 24 voor alles niet zo duur in vergelijking...

succes met je zoektocht

groetjes
 
helaas,alles is al verkocht...toch bedankt voor je reactie hoor,

Groetjes
 
Ja sorry,ik wou het topic verwijderen,maar zag geen delete optie,en aangezien er niemand reageerde dacht ik dat er toch niemand meer zou reageren...
Veel succes met je zoektocht allesinds,
groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan