TE KOOP: Suzuki GS450L 1982 - (klusmotor € 900,-)

JasperMF

MF'er
15 feb 2011
100
0
Een aantal weken geleden dit pareltje op de kop getikt. Helaas deed de motor het niet, maar ik had gedacht dit snel te kunnen oplossen, een leuk projectje voor de zomer.

Echter zijn de plannen een beetje gewijzigd waardoor ik binnenkort ga verhuizen. Ik heb jammer genoeg niet meer genoeg tijd om nog meer tijd in de motor te steken. Daarom wil ik proberen om de motor weer te verkopen aan iemand die hier wel de tijd voor heeft.

Ik wil graag € 900,- ervoor krijgen, simpelweg omdat dit ook is wat ik ervoor betaald heb.

Het betreft een mooie parelmoeren suzuki. Chroom is in uitstekende staat, accu en boegies zijn nieuw (door de vorige eigenaar vervangen). Ik weet niet precies wat het probleem is. Boegies werken, komt een mooie vonk vanaf, er is compressie in het blok, maar helaas lukt het starten niet.

Motor is echt een plaatje, doet mij ook een beetje pijn om deze weer weg te doen omdat ik bijna een jaar op zoek ben geweest naar een model in deze staat en heeft slechts 30.000 km's gereden.
 

Bijlagen

  • IMG_9480.jpg
    IMG_9480.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 26
  • IMG_9481.jpg
    IMG_9481.jpg
    97 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Hup jongens! Het weer wordt weer wat slechter dus tijd om te klussen in de garage! Motor staat nog te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan