Te koop: Suzuki GS500E Slingshot 1991

Gewoon Dennis

MF Veteraan - ZAC #346 -
9 sep 2006
20.465
898
Hengelo (Overijssel)
Ik heb hier nog een zwarte suzuki gs500 staan. De motor heeft 28500 kilometer gelopen. Banden zijn nog goed, Bridgestone BT-45 van 4500 kilometer oud. Nieuwe toerenteller kabel en startmotor. Motor is een prima stuurfiets vooral voor beginners met 25kW is de motor te begrenzen. Voorzien van een mooie carbon Arrow demper die de motor een heerlijk geluid geeft, mooie diepe brul zonder dat de motor te associaal klinkt :P Nieuwe spiegels gemonteerd, zijn alleen nog niet op foto's te zien. Je krijgt er nog een cilinderkop met zuigers bij en een nieuwe koppeling.

15rce1w.jpg

meer foto's via de mail anders blijf k aan t uploaden :P


Mvg Dennis
 
Laatst bewerkt:
Ff een vrijdagochtend kick + foto! Eventueel ruilen tegen andere motor kan ook(met bijbetaling van mijn kant ook geen probleem, ligt aan de motor ;))

2zz4y1g.jpg
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:1Reg. datum:22 feb. 2008Locatie:AmsterdamKAn iemand mij helpen ik wil me motor erop zetten om te verkopen maar ik krijg hem er niet op

hij geeft elke keer foutmelding aan en stuur maar een prive bericht als je me kan helpen:$

Het gaat om een Yamaha XT 660 X van 2004
 
Ik begrijp je niet? Wil je je motor verkope zelf, of bedoel je ruilen tegen mij? :P Ik snap het ff niet. En k kan geen prive berichten versturen althans ik weet niet hoe.
 
Is mijn FZR600R niet wat voor jou als opvolger? Ik heb dr een uitdraai bij en een 25kw setje. Hij stuurt hardstikke strak, helemaal vergeleken met een GS500 (die heb ik ook gehad, zwabbert nogal).

Ik weet niet wat je te besteden hebt maar voor €1900,- issie van jou (met originele demper). Check mn onderschrift maar voor een foto.
 
Is mijn FZR600R niet wat voor jou als opvolger? Ik heb dr een uitdraai bij en een 25kw setje. Hij stuurt hardstikke strak, helemaal vergeleken met een GS500 (die heb ik ook gehad, zwabbert nogal).

Ik weet niet wat je te besteden hebt maar voor €1900,- issie van jou (met originele demper). Check mn onderschrift maar voor een foto.
Hmm, dat is cker wel wat ja :P, maar dan MOET die van mij eerst de deur uit :P Dus ik kom er nog op trug z.s.m. *O*
 
Waarom gaat ie weg??
Omdat ik een motor met kuip wil hebben ;) En ik toch eigenlijk een beetje te lang ben voor de gs500 :P Maar de motor rijdt nu weer als een zonnetje met de nieuwe startmotor en de nieuwe accu start ie meteen weer! Zondag nog een tourrit gemaakt van 190 Km dus :] DUs, bieden maar!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan