Te Koop Suzuki GSX-R 600 2003

HeDdY CoOl

MF'er
2 aug 2004
30
0
uden
Wegens het stoppen van mijn hobby heb ik 1x een super mooie(al zeg ik het zelf) Suzuki GSX-R 600 uit het jaar 2003 te koop staan. Ik heb 2 zomers met deze motor gereden en altijd goed onderhouden. Er staan nu een kleine 12000 km op de teller. Ik heb er deze zomer een Remus Titanium uitlaat op gezet (incl. decibel killer) geeft een mooie sound rond de 8000 rpm. En de originele uitlaat is ook nog in mijn bezit en is bij de prijs inbegrepen. Verder is het kontje voorzien van een leuke undertail.
De VRAAGPRIJS voor de motor is: 7500 euro.

Foto=GWF7UHZ7

Foto=WSSGUAP6

Foto=MBMWZ4IS

Foto=DM6RNCOP

Foto=M6WF463S

Foto=6HYYPN4F


Heb je interesse mail dan naar Hendriksl@hotmail.com of bel naar 06-52037097

LET ME KNOW!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Is een vraagprijs en omlaag kan ik altijd nog maar omhoog dan zullen ze raar staan kijke.
 
Mooi fotootje bij kasteel Heeswijk als ik me niet vergis !! :Y

Succes met je verkoop
 
Klopt ja ff een fotoshootje gemaakt bij het kasteel in Heeswijk.

Nog geen mensen die interesse hebbe???? Let me know!!!!!!
 
Nope die verkoop ik niet los neej. Ik verkoop de motor in zijn geheel inclusief de orginele uitlaat.
 
Mooie motor en de prijs is ook goed zou absoluut niet te veel zakken!
Heb vorig jaar 8900,- betaald bij de dealer met 9700km donker ruitje rimstriping en full Arrow uitlaat.
Succes met de verkoop.

P.s. weet je van welk merk je undertail is???
Groeten Freek.
 
Thnx Freek ik denk dat ik zo ook wel goed zit met de prijs het is en blijft nog steeds een vraagprijs he!!!

En ik durf het niet te zegge van welk merk het is heb ff gekeken maar kan niks vinden dus helaas........
 
Terug
Bovenaan Onderaan