Te koop: Suzuki GSX-R 600 circuitracer

Status
Niet open voor verdere reacties.
25 nov 2005
121
0
TE KOOP: Suzuki GSX-R 600 CIRCUITRACER

full


Supersnelle en zeer complete racer uit 1998 met een zeer goed getuned blok uit 2000. :9~
Blok is recentelijk afgesteld bij Tovami Ruud Fredriks.
Vermogen ruim 117 pk/ 70 Nm ahw. (max rpm begrenst op 14250; blijft íe heel!) ;)

Is in 2006 geheel uit elkaar geweest voor revisie. Tevens de gele kuip gespoten met 2 componenten-verf.

Voorzien van:
- Gemodificeerde airbox,
- Race-nokkenassen van Yoshimura, aangepast door Schäfer (Duitsland),
- Race-koppakking voor hogere compressie,
- Race-zuigers, aangepast door Schäfer,
- Yoshimura-kit versnellingsbak (close ratio),
- Yoshimura-kit carburateurs met holle (!) gasnaalden,
- Grote race-radiateur zonder ventilatoren,
- Race-koppeling van 750cc uitvoering,
- Quickshifter,
- Mychron 3 plus :P (verlicht digitaal dashboard met 10 shiftlights,
met logging van rpm, km/h, temp, accuspanning en uiteraard ook rondetijden)
Voorzien van kabels en software,
- Racekit-ontstekingsunit,
- Aangepaste bedradingsboom,
- Volledig WP afgeveerd,
- Volledig Akrapovic race-uitlaatsysteem (titanium) met open demper
en E-keur Bosdemper (Cup),
- Snelgas-handle,
- Stahlflex remleidingen voor en achter,
- Ohlins stuurdemper,
- Race-remschakelsetje,
- Dubble Bubble race ruitje,
- Tank is voorzien van Explosafe(r),
- Volledige race-kuip,
- Remtangen van 750cc met bijbehorende rempomp,
- Voorzien van EBC remblokken,
- diverse tandwielen (voor en achter),
- set reserve wielen compleet met remschijven en Metzeler Raintec regenbanden,
- extra tandwieladapter,
- reserve blok, geblueprint,
- reserve kuip inclusief tank en brandstofpomp,
- diverse reserve handle's, steuntjes, clipons etc,
- heel erg veel reserve onderdelen voor het motorblok en chassis,
- voorzien van alle mogelijk borgingen,
- extra standaard airbox voor de cup.

Staat op BT-002 racing pro's type 4; 1 dag gebruikt op Zandvoort.

Vraagprijs: € 3750,- voor het hele pakket.

info: 06 - 455 644 72 of ton.technipunt@gmail.com


meer foto's te zien op:http://www.technipuntracing.nl of per email op te vragen.

(reden van verkoop is het willen aanschaffen van een nieuwe GSX-R 600 :Y )

P.S. Voorlopig gaan er nog geen losse onderdelen in de verkoop ! !
 
Laatst bewerkt:
Hey Thijs!

Nou het is de bedoeling om een nieuwe(re) fiets te kopen en deze om te bouwen voor de Cup.
Dit jaar is het bij 1 Cup wedstrijd gebleven, maar wel veel vrij-rijden dagen gedaan op Zolder, Zandvoort, Assen en ook Spa- Franchorchamps.
Dit had de reden dat het met de sponsoring niet helemaal gegaan is zoals we hadden gehoopt/ voorzien....

Dus volgend jaar met een k6 of misschien wel een k7 !

Maar eerst deze verkopen...

Niks voor jou? Hij is snel zat :P
 
Hallo,

Ik ben aan het rondkijken voor een leuke circuit fiets. Ik vind deze er goed uit zien en er is al een hoop aangedaan zo te zien.

Je hoort van mij,

Robin
 
Hey Jorret,

Jammer dat de sponsoring niet zo gegaan is zoals je dacht. Ik heb nu een K4 met een K5 blok. WP achter en Ohlins voor. Hij bevalt goed alleen heb ik vermogen te kort. Daar komt van de winter wel verandering in, de motor gaat dan naar Hoegee voor de PK's. Ik hoop je snel weer eens te zien op het circuit. Praten we dan wel weer bij. Check mijn site, www.t4racing.nl

Groetjes en we zien elkaar.
 
Hallo thijs als ik je raad mag geven ga dan naar Ruud Fredriks voor PK,s en koppel waar over nagedacht is en ze tijd voor je hebben
Ik ging bij hpech rotter weg dan ik kwam.

Ton
 
Hey Jorret,

Jammer dat de sponsoring niet zo gegaan is zoals je dacht. Ik heb nu een K4 met een K5 blok. WP achter en Ohlins voor. Hij bevalt goed alleen heb ik vermogen te kort. Daar komt van de winter wel verandering in, de motor gaat dan naar Hoegee voor de PK's. Ik hoop je snel weer eens te zien op het circuit. Praten we dan wel weer bij. Check mijn site, www.t4racing.nl

Groetjes en we zien elkaar.
Praat eens even met Swen Jenik van Jenik Performence.
Heb ook de eerste tuning bij Hoegee laten doen maar was niet tevreden en tweemaal zo duur als Swen, Deze Swen kon de machine ook harder laten lopen zonder dure onderdelen etc...
 
idd.

Bij Hoegee hadden ze na de eerste run wel wat ideeen om de fiets beter te maken.
Carburateurs eraf en toen vonden ze de holle yoshimura naalden, nog nooit gezien, zeiden ze. Enfin, beetje gerommel aan de sproeiers en weer gemonteerd op het blok.
Fiets op de bank... starten... gas geven..... knal, knal, spetter, vuur en vlammen!!!
Uit de uitlaat kregen ze vlammen van een meter, waardoor de dempingswol volledig in de fik stond!!! Supermonteurtje.... (btw Marc was er zelf niet)

Werd ons doodleuk verteld dat de nokkenas versprongen zou zijn.... konden ze niets aan doen....
Uiteindelijk kwaad naar huis...

Thuis gekomen hele kuip eraf, alles na lopen... bleek dus simpel de Trottle-position-sensor (aan de gasklep) los te zitten... had die supernerd van Hoegeetech los gemaakt maar niet vast gezet.

Ding afgesteld volgens de manual van de Yoshimura Onstekingsbox...Klaar en lopen als een kogel.

Dus maar effe naar Ruud Fredriks geweest die het allemaal weer goed heeft afgesteld...

Dus als je wat ellende wil besparen, beter naar iemand gaan die er ECHT verstand van heeft...


Nokkenas versprongen...... wat een looser.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor vrijdag 5 oktober een afspraak gemaakt bij Albert in Assen. Gaan we eerst een nieuwe en goede mapping in de powercommander zetten. Eerst maar eens zien wat voor een verschil dat is.
 
Schopje voor deze mooie fiets...


en ik heb even je gastenboek getekend Jorret...mijn vermelding op je site kon ik natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan