Te koop: Suzuki GSX-R 600 K9 ONK/KNMV

Jarno23

MF'er
28 sep 2010
37
0
Linne
Hallo,

Bij deze verkoop ik mijn Suzuki GSX-R 600 K9 van 2009 omdat we volgend jaar andere plannen hebben.

De motor is compleet klaargemaakt volgens ONK en KNMV reglement en afkomstig van Hoeggee Suzuki. Goed voor rondetijden op Assen van 1.43.0. 1 jaar gebruikt in ONK door het AMICI Suzuki team met Nigel Walraven en afgelopen jaar door mij in de Supercup 600.

Enkele opties die op de motor zitten:
-Volledig Yoshimura race uitlaatsysteem + db killer
-Yoshimura race kabelboom+ECU
-Quickshifter
-Öhlins TTX achtershock
-Öhlins binnenwerk voorvork
-TRW Rem/schakelset
-Tankcover
-Pitlimiter
-Dry/rain mode
-Manuele Quickshifter
-Explosave
-Carbon bescherm kappen voor koppeling en dynamo
-Blok klaargemaakt door Hoeggee Suzuki Tuning
En vele andere.

Bij aankoop zitten 2! kuipensets en 2! sets wielen met schijven en verder nog verschillende reserveonderdelen zoals kuipruitjes,sub-frame,kuipframe, remhendels clipons, voor-achtertandwielen, koppelingsdeksel, dynamodeksel + pakkingen en nog meer.

Bij serieuze interesse graag een email naar info@vanderloo-garagedeuren.nl of even bellen naar 0621450358

Richtprijs= 7000 incl de 2 kuipensets, 2 sets wielen en reserve delen!

MVG,
Jarno van der Loo #23




 
Laatst bewerkt:
hey martijn,

we weten nog niet zeker wat we gaan doen, waarschijnlijk vol cup seizoen en alle ONKs die niet op Assen zijn om aan de circuits te wennen.

Gr Jarno #23
 
Remklauwen waren inderdaad niet standaard maar er zitten nu weer de originele remklauwen op.

Bedankt Martijn, plannen voor volgend seizoen liggen nog open. Eerst deze verkopen.

Gr Jarno #23
 
Terug
Bovenaan Onderaan