te koop suzuki gsx-r 750 1990 niet lopend

insider

MF'er
26 jul 2007
185
1
Waalwijk
ik zet met pijn in mijn hart mijn gsx-r 750 te koop,op het moment start hij niet en ik heb geen idee waar ik de oorzaak moet zoeken,motor is verder in goede staat maar heeft al tijdje niet meer gelopen,weg gezet met ruim 80.000 km op de teller,degene die een vette fighter wil gaan bouwen weet wel raad met deze motor,andere reden is dat ik al tijden met hevige rugklachten loop en dus geen zin heb om geld en tijd meer te steken in een motor waar ik toch nooit op zal kunnen rijden zonder rugpijn dus doe een leuk bod op deze verder mooie fiets,hoef echt niet de hoofdprijs maar gaat ook niet voor niks weg natuurlijk,denk aan een bod rond de 1000 euro en de motor in 1 keer gaat niet in onderdelen weg
full
 
Laatst bewerkt:
evt wat meer foto's van het totaal plaatje doen het altijd goed

evt onderhoud die duur u (of onder u hoede bij de garage ) is gedaan
banden welke staat
ketting en tand wielen set welke staat
alle andere slijtage onderdelen welke staat
kapotte accu ?
geen brandstof ?
slecte boegie (s)?
geen massa? (of slechte)
of spannings regelaar ?

of zit het echt in het motor gedeelte (u schrijft al dat u het niet weet)
maar gebeurt er helemaal niks als u op de start knop drukt (ook niet na aansluiten van accu lader(of boost) ?

dit zal handige info zijn voor de potentiele koper
 
Laatst bewerkt:
het enige wat ik weet is dat de motor rijdend is weg gezet met als klacht dat hij boven de 6000 rpm het vermogen in klapte alsof hij te weinig brandstof kreeg,motor draait wel rond maar slaat gewoon niet aan,denk dat een klein beurtje ook wel nodig zal zijn,de banden en ketting kunnen nog wel even mee,maar denk dat de vloeistoffen ivm lage tijd stil staan wel punt van aandacht zullen zijn,zal ook voor remblokken/klauwen gelden vrees ik maar ik heb geen zin meer om er zelf geld in te steken,foto's volgen als ik weer thuis ben
 
ja ik heb geen intresse laat dat ff duidelijk zijn maar dat neemt niet weg dat het altijd handig is om zo veel mogelijk info te geven voor de de aanstaande koper

het neemt niet weg dat ik deze fietsen echt mega geweldig vind vind die (als ik het oneerbiedig mag noemen) meuk steeds leuker worden naarmaate je ouder word en je meer in de motoren gaat verdiepen
suc6 er mee en hoop dat een goed baasje krijgt
 
Ik zou toch iemand [ in de buurt ] vragen te helpen om de fiets ''lopend'' te krijgen .

brengt de fiets ook meer op :Y
 
het enige wat ik weet is dat de motor rijdend is weg gezet met als klacht dat hij boven de 6000 rpm het vermogen in klapte alsof hij te weinig brandstof kreeg,motor draait wel rond maar slaat gewoon niet aan,denk dat een klein beurtje ook wel nodig zal zijn,de banden en ketting kunnen nog wel even mee,maar denk dat de vloeistoffen ivm lage tijd stil staan wel punt van aandacht zullen zijn,zal ook voor remblokken/klauwen gelden vrees ik maar ik heb geen zin meer om er zelf geld in te steken,foto's volgen als ik weer thuis ben

Ik heb het vermoeden dat er te weinig prik op je accu zit,paardenmiddel : hang je fiets eens aan de accu van een auto,grote kans dat ie start,choke er vol op en geen gas geven :Y .
Wil niet zeggen dat ie dan goed loopt,laat hem een tijdje warm draaien en kijk dan of ie oppikt :) .
 
Ik heb het vermoeden dat er te weinig prik op je accu zit,paardenmiddel : hang je fiets eens aan de accu van een auto,grote kans dat ie start,choke er vol op en geen gas geven :Y .
Wil niet zeggen dat ie dan goed loopt,laat hem een tijdje warm draaien en kijk dan of ie oppikt :) .

Dat is helemaal niet zeker.
Heb je een benzine auto --> grote kans van wel.
Heb je een diesel auto --> grote kans van niet wegens te veel Ampère Uur.

Ik spreek uit ervaring :+

Gz
 
ik zou hem toch aan de praat proberen te krijgen, nu weet een koper nooit wat ie koopt.
succes!!
Idd.. nu is 1000,- euro best veel voor hoopje plastic en oud-ijzer.

By the way, hier heb je een lading .................................................................!
Voor je volgende bericht! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan