Te Koop - Suzuki GSX R 750 SRAD 3700 eur!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndope

MF veteraan
9 okt 2002
1.637
0
mooiste.jpg


nederlandse motor!!
te koop
suzuki gsx r srad van 1996
24000 km op de teller
met lichte schuifschade ad rechterkap en beetje op de ixil uitlaat
ketting en tandwielen zijn goed.

is niet mijn motor, maar ik zal de topic wel beheren voor hem :9
voor vragen kan je dus in dit topic terecht of via zijn mail adres
arthurtarmond@hotmail.com
 
Zo te zien is een nieuw bandje achter, en binnenkort voor ook geen overbodige luxe met de winter voor de deur. Maar dat mag voor die prijs. ;)

Zit dat pinkertje nou met tape vast? :X
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien is een nieuw bandje achter, en binnenkort voor ook geen overbodige luxe met de winter voor de deur. Maar dat mag voor die prijs. ;)

Zit dat pinkertje nou met tape vast? :X


pinker zat vast met tape maar daar zitten inmiddels nieuwe knippers op dus de schade beperkt zich echt tot de kap en de uitlaat
 
jeez wat een slechte response! waar ligt het aan??

Vervang die "4" eens voor een "2", krijg je bergen met responce :9

Het is gewoon kwakkelen tijdens de herfst/wintermaanden. Wat denk je waarom dealers in de wintermaanden geen koopavonden, zondagen etc... draaien.

Wachten tot het voorjaar. Dan gaat het bij de meesten pas/weer kriebelen.

Succes ermee.
 
Ik vind hem heel mooi! Jammer van de schade, maar daar is de prijs ook naar. Ik ben op zoek naar een nieuwe motor en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb of zo'n Gixxer wel bij me past. Ik bedoel, ik heb gauw last van mijn nek en schouders, zelfs op de VFR, dus misschien zit ik op zo'n Gixxer wel veel te ver voorover. Er is maar één oplossing: rijden op zo'n fiets. Waar staat hij? Zal vast wel weer aan de andere kant van 't land zijn })
 
Julianadorp, bij den Helder. Valt nog wel mee dus :) Shit, dit vind ik van alle motoren qua uiterlijk nog altijd een van de mooiste. Mijn man vindt er niks aan. Die zegt dat ik gewoon weer een VFR moet nemen, maar hij rijdt er nooit op, dus ik luister maar niet meer naar hem B| Toen ik dat wél deed, kwamen we met een Magna thuis :+ Dat was het voor mij dus niet. De VFR qua rij-eigenschappen wél hoor. Lekker veel vermogen, ook onderin. Hmmmmm......
 
qua looks vind ik de srad way mooier maar goed kwestie van smaak denk ik maar..
 
fietsje loopt als een kanon, check mijn avatar + ondertitel ;) :)

een hele strakke prijs johndope, daar wil ik mijne niet voor missen!
 
is niet mijn prijs he, is van die maat van me, maar hij is te lui om hier een profiel aan te maken :+
 
Op marktplaats staat er een met ongeveer dezelfde km stand, maar zonder schade en van hetzelfde bouwjaar voor 4950 euro. De motor in dit topic moet een nieuwe achterband en de schade opknappen zal ook niet goedkoop zijn. Ik vind die 4000 euro niet duur, maar die 4950 ook niet :+ :)
 
is dat wel garantie dat je daar een goede band onder hebt?

edit: als je hier een andere band onder plaatst heb je gewoon een hele goede fiets voor een scherpe prijs, schade opknappen in dit geval is de kap laten spuiten of 2e handse kap kopen.

ik had mijn kap voor mijn srad gevonden voor 120 eur bij boonstramotoren
 
Op marktplaats staat er een met ongeveer dezelfde km stand, maar zonder schade en van hetzelfde bouwjaar voor 4950 euro. De motor in dit topic moet een nieuwe achterband en de schade opknappen zal ook niet goedkoop zijn. Ik vind die 4000 euro niet duur, maar die 4950 ook niet :+ :)

Bij een goede motorspuiter.....ben je zo voor het spuitwerk a 200 euro kwijt...dus is het nog goedkoop! :)

p.s. voor een SRAD is deze nog wel netjes in die kleurstelling! ;)

Nu heb ik geen verstand van suzuki's, maar dit is een 750 cc toch aan de up-sidedown voorvork te zien? :?

Dus geen geld!!!! :}
 
Bij een goede motorspuiter.....ben je zo voor het spuitwerk a 200 euro kwijt...dus is het nog goedkoop! :)

p.s. voor een SRAD is deze nog wel netjes in die kleurstelling! ;)

Nu heb ik geen verstand van suzuki's, maar dit is een 750 cc toch aan de up-sidedown voorvork te zien? :?

Dus geen geld!!!! :}

Striping zijn stickers, is niet gespoten en in 1996 had je geen 600, die kwam in 1997 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan