Te koop: Suzuki GSX R1000 K8 Dutch Superbike

Paultje W

MF'er
15 okt 2005
187
0
Vriezenveen
Te koop: Suzuki GSX R1000 K8 Dutch Superbike

Prijs: op aanvraag

full


De motorfiets wordt verkocht wegens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. We willen voor het seizoen 2009 een nieuwe motor aanschaffen. De Suzuki K8 is goed voor een 1.43,6 min op het TT-circuit van Assen. De Suzuki GSX R1000 K8 wordt volledig raceklaar afgeleverd en eventuele begeleiding gedurende seizoen 2009 is bespreekbaar.

Specificaties en bijgeleverde delen:
- volledig nieuw rijwielgedeelte
- Tuning en onderhoud door Jenik Performance
- Alle circuit data bijgeleverd (zeer uitgebreid)
- WP- Schokbreker
- WP- Hydraulic preload adjuster
- WP- Cartridges
- verschillende WP- veren bijgeleverd
- alle bewegende delen voorzien van kwaliteit- lagers
- Akrapovic uitlaatsysteem (carbon dempers)
- Akrapovic carbon beugels
- Yoshimura kit -kabelboom
- Yoshimura quick -shifter
- Yoshimura ECU- unit (optie)
- Yoshimura titanium klep- spietjes
- Race Technology DL1 (Datasysteem)
- Race Technology Dash2 (Digitaal Dashboard)
- automatisch brandstof –aftap -systeem
- lichte race -accu
- LighTech tankdop
- LighTech rem- schakelset
- Stalen rem- koppeling leidingen
- LighTech clipons
- LighTech Opklapbare rem -/ koppelingshendels
- snelwissel -systeem wielen
- PVM- lichtgewicht wielen met schijven (2 set) (optie)
- originele wielen voor regen met remschijven (1 set)
- Tsubaki 520 raceketting
- Carbon blokbeschermdeksels
- 2x CRC complete kuipset incl. 1x Gravity- ruit
- diverse onderdelen bijgeleverd



Bel gerust voor een afspraak om de motor te bekijken of te testen.
Bas Winkel +31 6 5232 7110
of stuur een email naar bas@baswinkel.nl

Motorblok gegevens en onderhoudskosten zijn op te vragen bij:
Swen Jenik Performance +31 6 5539 0640
 
Laatst bewerkt:
dikke 1000 zeg :9~ :}

Nu rij ik zelf met akra cat vervanger en dempers maar daarmee kan bij veel kettingspeling de linker linkpijp raken, heb dit bij een volledig Yoshi systeem ook gezien dus ik ben benieuwd of dit bij het complete akra systeem ook zo is.
Het gaat niet gelijk door de pijp heen maar er zitten toch al wat krauwen aan de binnenkant,

Was een off-topic vraag maar succes met de verkoop :Y
 
uhm, dikke fiets, misschien wel iets te veel voor mij. :} :}

succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gave fiets zeg! :9~ :}

dikke 1000 zeg :9~ :}

Nu rij ik zelf met akra cat vervanger en dempers maar daarmee kan bij veel kettingspeling de linker linkpijp raken, heb dit bij een volledig Yoshi systeem ook gezien dus ik ben benieuwd of dit bij het complete akra systeem ook zo is.
Het gaat niet gelijk door de pijp heen maar er zitten toch al wat krauwen aan de binnenkant,

Was een off-topic vraag maar succes met de verkoop :Y
Misschien moet je hem eens op tijd spannen :? 't Is maar een idee hoor :P
 
Wat een gave fiets zeg! :9~ :}Misschien moet je hem eens op tijd spannen :? 't Is maar een idee hoor :P
nee dat is het euvel niet, kijk bij een versleten ketting heb je er sneller last van.
maar bij een correct gestelde ketting kan die bij inveren etc net schaven op de linkpijp.

De yoshi van Bidle a 4000€ had er zelfs al mee te maken gehad, vandaar dat ik op zoek ben naar een oplossing. de kettingspanning hou ik echt wel goed bij en hij raakt nauwelijks nooit maar hij hoord gewoon niet te raken, de leo's die ik hiervoor had hadden het nog erger
 
nee dat is het euvel niet, kijk bij een versleten ketting heb je er sneller last van.
maar bij een correct gestelde ketting kan die bij inveren etc net schaven op de linkpijp.

De yoshi van Bidle a 4000€ had er zelfs al mee te maken gehad, vandaar dat ik op zoek ben naar een oplossing. de kettingspanning hou ik echt wel goed bij en hij raakt nauwelijks nooit maar hij hoord gewoon niet te raken, de leo's die ik hiervoor had hadden het nog erger
Ik zeg: Kawa kopen :Y :+
 
dikke 1000 zeg :9~ :}

Nu rij ik zelf met akra cat vervanger en dempers maar daarmee kan bij veel kettingspeling de linker linkpijp raken, heb dit bij een volledig Yoshi systeem ook gezien dus ik ben benieuwd of dit bij het complete akra systeem ook zo is.
Het gaat niet gelijk door de pijp heen maar er zitten toch al wat krauwen aan de binnenkant,

Was een off-topic vraag maar succes met de verkoop :Y


Hier hebben we met het volledige akra systeem nooit last van gehad! Misschien dat de pijp door het volledige systeem toch iets verder naar buiten/binnen staan..
Zal vanavond ff kijken hoe het precies bij ons zit!
 
Hé Stefan! Blij om te horen dat de K4 goed bevalt. Je hebt hem nog verder "gepimpt" zag ik! Ziet er stoer uit! :P Deze K8 niet mooi voor Brno? ;) :]

Dank U! Ja, inderdaad mooi om mee over Brno te denderen... mag ik hem lenen dan? Want financieel is 't niet haalbaar :+ Zal wel meer moeten kosten dan jouw k4 destijds... ;(

Schopje voor deze mooie Bike! :]

(beetje off-topic wordt 't... maar hoe is 't met je huis? Mooi geworden?
 
Laatst bewerkt:
Hier hebben we met het volledige akra systeem nooit last van gehad! Misschien dat de pijp door het volledige systeem toch iets verder naar buiten/binnen staan..
Zal vanavond ff kijken hoe het precies bij ons zit!
oke Top :}

ik ben benieuwd, de full yoshi van 4000€ (dual tips) had er zelfs last van.
Ik rij er al behoorlijk wat km's mee en het is niet dat ze er doorheen zitten hoor, maar die paar krassen vind ik toch minder, ze zitten wel wat aan de binnenkant van de pijp dus opvallen doen ze niet :)

En bij Janik tuning ben ik voorige week geweest, mooi spul daar :} zag nog wat 1000's staan met akra's, morgen gaat die van mij op de bank om mijn PC3 af te stellen bij RF (waar Janik naast zit) :)
 
oke Top :}

ik ben benieuwd, de full yoshi van 4000€ (dual tips) had er zelfs last van.
Ik rij er al behoorlijk wat km's mee en het is niet dat ze er doorheen zitten hoor, maar die paar krassen vind ik toch minder, ze zitten wel wat aan de binnenkant van de pijp dus opvallen doen ze niet :)

En bij Janik tuning ben ik voorige week geweest, mooi spul daar :} zag nog wat 1000's staan met akra's, morgen gaat die van mij op de bank om mijn PC3 af te stellen bij RF (waar Janik naast zit) :)


Zal dit weekend even een foto maken! Bij ons zit er ook weinig ruimte tussen maar gaat zover ik heb gezien brengt het geen krassen.. Mooi spul hè bij Jenik! :Y Supertuner en aardige kerel!!
 
kijk eens aan dat gaat snel, bedankt voor de info over die akra's
misschien dat een paar putten/onregelamtigheden in de weg net de druppel zijn dat ze af en toe de pijp eens aantikken.

Toevallig geen spullen meer liggen die los in de verkoop gaan ?
(kuipwerk etc )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan