Te Koop Suzuki GSX400F 1982 vraagprijs € 600,-

flensje

Die hard MF'er
17 mrt 2007
422
0
Leeuwarden
Te Koop leuke Suzuki GSX400F uit 1982

dsc00900f.jpg


Een leuke motor die geschikt is om lekker te toeren op de binnenwegen.

Kilometerstand op dit moment is 66818

dsc00902df.jpg


Wij hebben de motor in 2010 gekocht, echter heeft deze een tijd stil gestaan omdat de eigenares nog geen rijbewijs had. Vanaf februari is de motor weer gaan rijden.
De reden waarom ze de motor nu weg doet, is omdat ze heeft gemerkt dat de motor niet geschikt is voor haar. Het is er eentje waar je wel aan moet wennen namelijk.

Bijzonderheden:
Voordat de motor werd aangeschaft, zijn de volgende dingen onder handen genomen door de vorige eigenaar:
- kleppen gesteld
- olie en filter vervangen
- nieuwe bougies
- nieuwe remblokjes
- nieuwe voorvork keerringen en olie
- remvloeistof vervangen

In 2011 zijn de volgende dingen aangepakt:
- Nieuwe accu
- Nieuwe banden

dsc00901xsp.jpg


De motor was voorheen rood, maar de vorige eigenaar heeft hem tot de huidige staat opgeknapt. (de motor zoals hij oorspronkelijk was)

3079117.jpg


Er zitten enkele scheurtjes in de kuipdelen, maar wat mag je verwachten van een motor op deze leeftijd

dsc00904l.jpg


Kortom, een leuke motor voor weinig geld waar je wel de tijd voor moet nemen om er mee te kunnen omgaan

dsc00899ky.jpg
 
Hey, ik moet even gaan overleggen met de eigenaresse, maar ik verwacht dat ze 400 net iets te laag vindt. Er is vast een gulle middenweg ;)
 
Nee, dat zeker niet. Hij heeft eerst in Friesland gezworven, is toen verhuisd naar Noord-Nederland en is nu weer terug in Friesland. Alle 3 de eigenaren zijn mij bekend
 
Ik heb even contact gehad met de eigenaresse. Ze wilt er toch net iets meer voor hebben dan 400 euro. Heb je nog een voorstel?
 
Ik laat het je vanavond even weten :)

voor wat betreft de technische staat.. De zin "je moet echt even wennen aan deze motor" slaat niet op een technisch probleem waardoor je aan de motor moet wennen ;) ?
 
Nee, in principe kan je er zo op wegrijden. Het is denk ik vooral even wennen hoe je met je choke omgaat, maar dat kan een afstelling zijn. Er hebben de afgelopen periode een tweetal mensen op deze motor gereden die geen moeite met de choke hadden.

Wel is het een motor die je doormiddel van hoog in de toeren echt laat genieten. Boven de 7000 toeren wil hij heel erg graag rijden en dan gaat hij ook lekker vlot. Je moet er alleen rekening mee houden dat je er niet 170 mee kan rijden. 155 haalt hij, maar dan moet je wel stevig in je zadel zitten
 
Ja, een schatje is het he. Het is dat ik weet dat ik er niet op zal rijden, omdat ik de cbr heb.. anders zou ik er toch voor gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan