Te koop: Suzuki GSX400FWS - 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ut blijft een motor van bijna 30 jaar oud, grijs import, en weinig/geen spullen van te krijgen (op bougies/filters na).
Daarnaast kan je voor hetzelfde geld bv hierop mf een cb500 oid kopen die in alle opzichten (behalve belasting) goedkoper is en net zo niet beter presteert ;)
Ik kraak je niet af...maar animo voor dit spul is er weinig. heb zelf een gsxr400rr gehad en die liep ook niet storm ;)
toch succes ermee....

ik was btw diegene die je laatst mailde erover ;)
 
@Nosfearatu: begrijpelijk hoor. Het is er al een op leeftijd. Maar toch, ik heb ook her en der wat proefgereden de afgelopen tijd, ook op de CB500, de GS500 bijv. Die waren er dan voor dat geld meestal echt stukken minder goed aan toe. Roest, beschadigingen, geen soepel lopend blok, etc.. Dan zegt leeftijd toch echt niet alles...
Heb je al iets gevonden voor de vakantie inmiddels ? :-)
 
Oh dat is jammer zeg.... wel een alternatief voor de vakantie gevonden of gaat ie later alsnog plaatsvinden?
Ja GS500 stuurt zeker ook lekker, maar goed 2 cilinders of 4 (zoals bij de gsx400fws).. dat rijdt wel net even anders. Het is maar net wat je leuker vindt..
 
Thanx Burning Rubber :-)
Hij staat er nog.. voor wie interesse heeft: ik maak er een leuk vakantieprijsje van! ;-)
 
Hij wordt wat stoffig zo hoor... :-)
Niemand interesse? Zo hoog is de vraagprijs toch niet voor zo'n goed rijdende motor van die leeftijd?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan