Te koop: Suzuki GSX600F Katana

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Mijn zus zet te koop haar Suzuki GSX600F Katana:

* Bouwjaar 1988
* Km-stand 50600 (miles)
* Lichte beschadiging (krassen) op rechterkant kuip
* Donkere MDI-ruit
* Laser uitlaat

Vraagprijs € 750,-


full


CAT
 
hoe zijn de bochten, normaal moet bij die kmstand, de uitlaten een keer vervangen zijn. dan zou het voor mij interessant zijn, als onderdelen fiets, voor als ik weer eens omdonder B|
 
Ik heb wel interesse, als ie voor 600 euro weg mag sta ik aanstaande zaterdag op de stoep (als het uitkomt uiteraard).
Zou je (of je zus) een mailtje kunnen sturen?

Groeten Mark
mail: mark.dijk@gmail.com
 
Ik heb wel interesse, als ie voor 600 euro weg mag sta ik aanstaande zaterdag op de stoep (als het uitkomt uiteraard).
Zou je (of je zus) een mailtje kunnen sturen?

Groeten Mark
mail: mark.dijk@gmail.com

Dag Mark,

Allereerst wil ik een tegenbod doen van 675,00 euro. Aanstaande zaterdag komt niet uit. Ik ben van 's morgens 9.00 uur tot 's avonds 18.00 uur niet thuis. Vrijdag de hele dag wel en eventueel aanstaande woensdag.
Groeten en tot mails,

zus van Jeanet, Inge Pellenberg *O*
 
Ja, hij is ingevoerd: 3 mei 1993. Mijn zus heeft de motor gekocht én altijd in onderhoud gehad bij MotoPort Zelhem. De motor heeft ze gekocht in 2002.


CAT
 
Er zit helemaal geen achterstallig onderhoud aan?
Ketting/banden etc. zijn goed?
Vloeistoffen?
Remschijven en blokken?
Helemaal 'hard'?

Check door een dealer is geen probleem?
 
Dag Mark,

Allereerst wil ik een tegenbod doen van 675,00 euro. Aanstaande zaterdag komt niet uit. Ik ben van 's morgens 9.00 uur tot 's avonds 18.00 uur niet thuis. Vrijdag de hele dag wel en eventueel aanstaande woensdag.
Groeten en tot mails,

zus van Jeanet, Inge Pellenberg *O*

Hoi,

de prijs vind ik goed hoor.
Ik ga kijken of vrijdag gaat lukken maar ik ben bang van niet, ik laat het nog wel even weten.

Groeten Mark
 
Hey,

zoals je wel verwacht zal hebben gaat morgen niet lukken.
Volgende week zal ik wat meer speling hebben maar zaterdag blijft de ideale dag.
Zou je mischien je telefoonnr. naar mij toe kunnen mailen? anders wil ik het mijne ook wel hier plaatsen maar liever niet.

Groeten Mark
 
Ahjoh kopen voor dat geld, km stand terugdraaien, ff oppoetsen en voor 1500 ergens neerzetten :+


EDIT :o shit dit is BTW echt geeeen geld! :}
 
Hey,

zoals je wel verwacht zal hebben gaat morgen niet lukken.
Volgende week zal ik wat meer speling hebben maar zaterdag blijft de ideale dag.
Zou je mischien je telefoonnr. naar mij toe kunnen mailen? anders wil ik het mijne ook wel hier plaatsen maar liever niet.

Groeten Mark


Hoi Mark,

Ik heb je een mail gestuurd met telefoonnummers en e-mail adres voor het maken van een afspraak.

Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, maar dat moet wel lukken denk ik. :Y

Doei,
Jeanet
 
Ik ga er maar vanuit dat ik genegeerd wordt verder :(


Als eerste: niemand wordt hier genegeerd hoor!

Als je antwoord wilt hebben, op die vragen, dan zul je het mijn zus zelf moeten vragen, want ik rijd niet op de motor.

Als je mij je e-mail adres even mailt, dan mail ik je haar e-mail adres / telefoonnummer even door en kun je contact opnemen.


CAT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan