Te koop: Suzuki GSXF 600 ( project)

JanJos

Die hard MF'er
25 jan 2005
423
2
Te koop tegen elk aannemelijk bod. Een rode/roze Suzuki GSXF met een beetje werk. Ik heb hem overgehouden aan een klus voor een buurman. Stond daar buiten in de tuin geparkeerd. Buurman durfde niet meer te rijden. Ik dacht grappig en heb hem overgenomen. Dacht help hem aan de praat, leuk... maar ik heb er helemaal geen tijd voor. En die maak ik er ook niet voor want ik zie mezelf er eigenlijk helemaal niet mee rijden.

Km: 38353 en loopt niet meer op ; )

Wat is een beetje werk? Loopt op het moment niet (lekker), slaat aan met moeite maar komt niet van de choke.
Heb de benzinekraan vv a 70, want die was stuk. Daarnaast luchtfilter en bougies vv.
Knijp volgens mij door de voorremcilinder heen. Dus remmencheck/revisie is geen luxe.

Verder kan je er lekker mee aan de gang, ik doe er niks meer aan.

Met vriendelijke groet, Jan Jos
 

Bijlagen

  • 184A948E-0F15-4F4C-8831-9B9A5693DAB6.jpeg
    184A948E-0F15-4F4C-8831-9B9A5693DAB6.jpeg
    229,4 KB · Weergaven: 37
  • B48A77A9-23C4-4B05-94DB-6DC9F606428E.jpeg
    B48A77A9-23C4-4B05-94DB-6DC9F606428E.jpeg
    309,7 KB · Weergaven: 44
Tsja, laten we eens richten op 450 euro. Je bent van harte welkom om te komen kijken.
 
Tsja, laten we eens richten op 450 euro. Je bent van harte welkom om te komen kijken.
prijsstelling zeker niet verkeerd... Heb zelf nog een goedlopende fiets in de verkoop en op dit moment staat de schuur te vol..... Anders was ik zeker komen kijken
 
prijsstelling zeker niet verkeerd... Heb zelf nog een goedlopende fiets in de verkoop en op dit moment staat de schuur te vol..... Anders was ik zeker komen kijken
Waarom moet je dan een prijs weten? 🤐

Ts: niet duur, ik zal je link plaatsen in het gsxf deel :)
 
Nou, als ik tijd en geld had (en plaats), ik kwam wel eens kijken en zou preventief mijn aanhangwagen meepakken! Je weet maar nooit of ik ze meenam!

Voor die prijs knap ik die verder wel zelf op, en wie weet zou het wel een leuk ding zijn voor mijn vrouwtje (moet ik de motor wel lichtjes verlagen, maar dat is geen onoverkomelijkheid).

Zou een leuke beginnersmotor zijn voor haar!

Zou het leuk vinden, zij en ik beide met een GSX F 8-):]
Ik heb dan wel een 750, maar ziet er hetzelfde uit ;)
Mijn 6de al trouwens, dan begrijp je wel hoe tevreden ik ervan ben he ;)

Maar ja, @ TS, ik ga je nu geen valse hoop geven, voor mij moet je ze niet aan de kant houden, als je een koper over de vloer krijgt die ze wil, verkoop ze maar. Aan de prijs zal het iig niet liggen :t

Ik kwam hierop uit, dankzij de link van @Ivan :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het weer is kak en ‘s avonds is vroeg donker. Dus mooi om de garage/schuur in te duiken, en een potje te sleutelen.

Wie doet er een leuk bod, en komt hem oppikken?
 
Matktplaats al geprobeerd? Denk dat je er de goedkoopste bent. :)

Ik heb er al 3 van het oudere/eerste type (de 600, 750 en 1100) en daarmee de schuur overvol maar lijkt me veel motor voor weinig. Ben vast niet de enige die er zo over denkt ;)
 
Het weer is kak en ‘s avonds is vroeg donker. Dus mooi om de garage/schuur in te duiken, en een potje te sleutelen.

Wie doet er een leuk bod, en komt hem oppikken?
Als ik plaats (en centjes :$ ) had, deed ik een leuk bod, en kwam ik dit weekend zo langs met de aanhanger :9~

En wat @Ivan zei, probeer ook eens andere interessante verkoopsites ;)
 
Had ik al verteld, dat er ook een Haynes wphb bij zit. En dat er een sportieve Sidekick demper aanhangt?
 
Had ik al verteld, dat er ook een Haynes wphb bij zit. En dat er een sportieve Sidekick demper aanhangt?
De demper heb ik gezien op de foto :Y
Het wphb is een interessant gegeven. Ondanks ik een GSXF goed (denk :+ ) te kennen, zou ik best zo een boek willen :Y

Als mijn huis nu eens snel verkocht raakte he, en ik snel een ander vond ... heb de foto's paar dagen geleden aan mijn vrouwtje getoond, ik hoopte op een bepaalde reactie ... :+
 
Nog steeds niet verkocht???

... hmmm ... zou ik de foto's nog is aan mijn vrouwtje tonen? ... :+
 
Nog steeds niet verkocht???

... hmmm ... zou ik de foto's nog is aan mijn vrouwtje tonen? ... :+

Die motoren zijn op een of andere manier niet gewild.
Jaren terug al eens een te koop gezet, werd verdrietig van wat er geboden werd.
Uiteindelijk staat hij nog steeds onder een kleed in de hoek van de schuur.
En toch zijn het heerlijke motoren om te rijden.
 
Die motoren zijn op een of andere manier niet gewild.
Jaren terug al eens een te koop gezet, werd verdrietig van wat er geboden werd.
Uiteindelijk staat hij nog steeds onder een kleed in de hoek van de schuur.
En toch zijn het heerlijke motoren om te rijden.
Tja, smaken verschillen, maar uitdrukkingen als "walvis" en "wijvenmotor" zijn mij idd niet onbekend.
Toch is het zoals je zelf zegt, een heerlijke motor om mee te rijden.
Ik ben er per toeval mee beginnen te rijden, en daarna wegens omstandigjeden steeds meer en meer van de GSX F gaan houden. Ben dus aan nr 6 bezig ;)

Is die dat jij hebt staan ook dit model (1998-2006)? Of die van vóór 1998?

November ga ik op vakantie, als hij ze daarna nog te koop heeft staan, ga ik het er met mijn vrouwtje nog eens over hebben, en misschien doe ik dan wel een bod.
 
Wie o wie, durft er eens een bod te doen?

Ben niet snel beledigd 😋
 

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
8
Weergaven
2K
Anoniempje777
A
Reacties
3
Weergaven
927
Terug
Bovenaan Onderaan