te koop .... suzuki gsxr 1000 K9/L0 nu tijdelijk 6500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.950
141
noord holland
goedemorgen,

daar ik een nieuw huis gekocht heb en ik daardoor dit seizoen niet meer kan rijden zet ik mijn suzuki gsxr1000 K9/L0 nu al te koop. afgelopen winter is er veel aan gedaan om hem gereed te krijgen voor dit seizoen, heb er alleen een voorjaarstraining mee gedaan in almeria.
de voorvering is geserviced en tevens zijn er een hoop lagers vervangen door jjsuspension ( rekening dik 1000 euro) ook zijn de bougies vervangen en is de remvloeistof voor en achter vervangen. de uitlaten zijn opnieuw gevuld met de juiste akrapovic matten. tevens is er een nieuwe quickshifter gemonteerd door hoegee ( bon aanwezig)

waar praten we over;

suzuki gsxr 1000 uit 2010 ( met papieren maar niet meer op kenteken te krijgen)
194 apw
bazzaz traction control
bazzaz fuel mapping
bazzaz quick shifter
galespeed velgen met vaste bussen
wave schijven voor en achter
K-tech voorvering ( verse service 2018)
tractive achterveer ( service begin 2017)
akrapovic uitlaatsysteem met db killers
open luchtfilter
vortex remschakelset
vortex clip ons
vortex snelsluiter voor tankdop
probolt remblok bouten (nieuw)
open luchtfilter.
setje standaard (regen)velgen

ik zal vast nog wel een paar dingen vergeten zijn, de motor heeft bij de vorige eigenaar (willem kerkvliet) een paar keer een grindbak gezien en heeft dus wel sporen...technisch is ze 110% optisch zou je als je dichtbij staat wel wat krassen zien maar goed het is een racer. bij 17.000 km is de motor door willem nog gereviseerd. de huidige stand is 21028km

de prijs voor deze mooie suuz is nu tijdelijk 6500 euro

gr

stefan





full
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen,

daar ik een nieuw huis gekocht heb en ik daardoor dit seizoen niet meer kan rijden zet ik mijn suzuki gsxr1000 K9/L0 nu al te koop. afgelopen winter is er veel aan gedaan om hem gereed te krijgen voor dit seizoen, heb er alleen een voorjaarstraining mee gedaan in almeria.
de voorvering is geserviced en tevens zijn de er een hoop lagers vervangen door jjsuspension ( rekening dik 1000 euro) ook zijn de bougies vervangen en is de remvloeistof voor en achter vervangen. de uitlaten zijn opnieuw gevuld met de juiste akrapovic matten.

waar praten we over;

suzuki gsxr 1000 uit 2010 ( met papieren maar niet meer op kenteken te krijgen)
194 awp
bazzaz traction control
bazzaz fuel mapping
bazzaz quick shifter
sales speed velgen met vaste bussen
wave schijven voor
K-tech voorvering ( verse service)
tractive achterveer ( service begin 2017)
akrapovic uitlaatsysteem
open luchtfilter
vortex remschakelset
snelsluiter voor tankdop
open luchtfilter.
setje standaard regenvelgen

ik zal vast nog wel een paar dingen vergeten zijn, de motor heeft bij de vorige eigenaar (willem kerkvliet) een paar keer een grindbak gezien en heeft dus wel sporen...technisch is ze 110% optisch zou je als je dichtbij staat wel wat krassen zien maar goed het is een racer. bij 17.000 km is de motor door willem nog gereviseerd. de huidige stand is 20...km ( moet even op de teller kijken)

de prijs voor deze mooie suuz is 7500 euro

gr

stefan





[afbeelding]
 
zo de tamme suuz staat even bij hoegee om te voorzien van een nieuwe bazzaz quickshifter en deze meteen ook af te stellen, mocht je daar willen gaan kijken naar de fiets laat het me weten dan zullen ze dat best toestaan.
 
als je liever k-tech vering voor en achter hebt dan is tegen meerprijs de tractive achter te wisselen tegen een k-tech met verse service en af geveerd op 110kg

ze staat voor de rest al helemaal gereed voor het nieuwe seizoen
 
niemand opzoek naar een betaalbare en betrouwbare bloedsnelle fiets om de duurdere bmw's en ducs het leven lastig te maken. fatsoenlijke biedingen zijn welkom , eventueel in januari ook in almeria te bewonderen :-)
 
Alleen de wielen met schijven zijn al 1500 euro waard en de vering nogmaals hetzelfde bedrag 8)7
Volgens mij kun je haar dan nog beter uit elkaar trekken :?
 
klopt maar dat vind ik zonde …..liever dat iemand er ook plezier mee heeft en anders rij ik er komend seizoen weer op.
er gaat ook geen eurocent meer vanaf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan