Te Koop: Suzuki GSXR 1000 K9 TFX achterschokbreker

Markh01

Rookie
7 aug 2013
15
0
TFX (Technoflex) race achterschokbreker voor een Suzuki GSXR1000. Vanaf 2009. Voorzien van preload adjuster in instelbare in en uitgaande demping. Niet lek, geen revisie benodigd en in zeer goede staat. Gekocht van Nippon Bikes voor mijn K7, maar past helaas niet. Op Marktplaats staan foto's. Vraagprijs 550 Euro.
 
Laatst bewerkt:
Nippon had aangeven: Ik denk dat hij past, maar ik weet het niet geheel zeker. Ik Hoegee dus gebeld, die wist het wel: Hij past zeker. Dus ik hem gekocht. Past dus niet :-( Al zijn de afmetingen hetzelfde het eindstuk is anders. Kan dus niet bij de verkoper aankloppen, maar ook niet bij Hoegee. Nippon is overigens wel erg behulpzaam om naar een oplossing te kijken. Na contact met TFX gaf TFX aan dat ze voor 198 Euro (incl revisie) er een ander eindstuk op kunnen zetten. Vond ik wat duur aangezien er volgens Nippon nog geen revisie nodig is. Morgen komt iemand van Hyperpro bij Nippon langs om te kijken of zij hem passend kunnen maken. Ben benieuwd wat het eventueel zal gaan kosten. Wel alvast te koop gezet, mocht er een geïnteresseerde zijn. Voor de rest is het een erg mooie shock namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan