Te koop: Suzuki GSXR 600 1997, Prijs 2.600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel-srad

Die hard MF'er
21 sep 2003
427
0
Capelle aan den IJssel
Bij deze biedt ik mijn Suzuki GSXR 600 SRAD uit 1997 te koop aan.

Nieuwe MF Vraagprijs: 2.600 Euro

Het gaat om een rood, zwart, grijze.

Deze motor heb ik sinds 2004 in mijn bezit nadat ik hem heb ingevoerd vanuit belgie.
(de belgische papieren zitten er eventueel ook nog bij)

De motor heeft de volgende opties/opmerkingen

- Kleur: rood/zwart/grijs
- KM-stand: 57.400 (and counting)
- BJ: 1997
- Importdatum 24-03-2004

Bij een km stand van 45.900 is er door medeforummer TLRboy een compleet nieuw blok onder gehangen waarmee 0 km was gereden. Dit blok heeft nu dus nog geen 12.000 km gereden. Het blok dat er nu onderhangt is van het jaar 2000. Destijds is voor een nieuw blok gekozen omdat reviseren niet heel veel goedkoper zou zijn en dit dus een compleet nieuw blok was.

opties:
- Donker double dubble kuipruitje
- Originele uitlaat (dus niet de uitlaat op de foto, deze is aan een medeforummer verkocht) zal binnenkort foto's plaatsen met de standaard uitlaat
- K&N filter
- Undertray met geintegreerde LED achter- en knipperlichten
- Stalen remleidingen voor
- Duozit
- Duozit afdekkapje
- Nieuwe accu (+\- 600 km)
- Nieuwe voorband (+\- 600 km)
- Nieuwe achterwiellagers (+\- 600 km)
- Nieuwe (2e hands) brandstofpomp (+\- 400 km)
- Pas servicebeurt gehad (+\- 600 km)


Tijdens de servicebeurt willden ze de lampjes van mijn dashboard (km teller en toerenteller)vervangen, maar toen ze hem open hadden kwamen ze erachter dat ze deze niet op voorraad hadden. Aangezien ik de motor nodig had hebben ze het dashboard weer dichtgemaakt zonder lampjes. Deze moeten er dus nog in (tenzij je er geen probleem mee hebt natuurlijk ).

Motor heeft hier en daar wel wat gebruiksporen

MF vraagprijs: 2.600

interesse? stuur een mailtje naar michelveijk@yahoo.com

zijkant-rechts.jpg


zijkant-links2.jpg


zijkant-links.jpg


undertray.jpg
 
Laatst bewerkt:
'Te koop: Suzuki GSXR 600 1997' > 'Te koop: Suzuki GSXR 600 1997, Prijs 2.600 euro '
 
ik vind hem wel mooi ben wel aan het kijken voor suzuki srad als eerste motor maar liever een 750cc, vertel mij is waaorm ik deze zou moeten nemen bijvoorbeeld?
 
ik vind hem wel mooi ben wel aan het kijken voor suzuki srad als eerste motor maar liever een 750cc, vertel mij is waaorm ik deze zou moeten nemen bijvoorbeeld?


denk dat dit juist een goede beginnersfiets is, was tevens mijn eerste. kan je goed leren omgaan met het vermogen dat zo'n fiets heeft. Is heel wat anders dan een lesmotor..Dit verveelt echt niet kan ik je vertellen.
Ik ben nu ook aan het kijken voor weer een 600 maar dan wat nieuwer (vanaf 2004)

Daarnaast natuurlijk een mooi prijsje 8-) , een blok wat pas amper 12.000 km gereden heeft en een aantal leuke opties, zoals de undertray en de stalen remleidingen :) ..
 
zal er serieus is over nadenken dan, ik heb niet zoveel verstand van motoren dat is eigenlijk het probleem vind alleen het rijden leuk :-p
 
ik blijf erbij dat dit serieus een hele goede beginnersfiets is :)

En het rijden hierop is echt een plezier en dat heb ik de laatste 5,5 jaar ook echt gehad met deze motor.
 
dacht dat het legaal (kenteken) kon, maar weet het eigenlijk niet zeker. Op uitdraai kan het wel, maar dat moet dan denk ik in goed overleg met de verzekering.

Ik ga het even uitzoeken op het forum...

EDIT:

Volgens mij wordt op kenteken een lastig verhaal, maar er zijn een hoop verzekeringsmaatschappijen die verzekeren op uitdraai, dus dan is het op die manier gewoon legaal. KNMV verzekerd o.b.v. uitdraai
 
Laatst bewerkt:
Hmm, heb toch liever gewoon 25kw op kenteken :)

Succes met de verkoop!

En ook een kleine kick!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan