te koop suzuki gsxr 600 3500 euro

Winter

Die hard MF'er
25 jul 2005
466
0
Zwolle
te koop suzuki 600 112 pk op achterwiel bj 99

veel extra's onder andere: prijs aangepast 3000 euro !!!!!!

ben op vakantie tot 20 aug dus kan niet reageren

shift light
gpt laptimer met baken
set regenwielen met nieuwe banden.
3 setjes clipons
heel veel tandwielen voor en achter
reserve ketting
nieuw remklauwen voor
bijna alle kapjes motorblok reserve
nieuw koppelingshuis kompleet met nieuwe platen
rempot voor achterrem
remhendel voor
benzinepomp
bok voor
bok achter
en nog veel meer (pakkingen en klein spul.

motor is pas nog nagekeken kleppen gesteld caburateurs plus alles nieuw in de bak
schakelwals/vork. plus nieuwe dynamo weer opgebouwd.

motor loopt echt goed ik reed met een versleten schakelwals in assen 1.55.


heb er een klein schuivertje mee gemaakt maar niks is krom!!!alles is gemaakt en
komt een nieuw kontje op en ruitje.bovenkuip gerepareerd maar moet van de winter ook vervangen worden plus klein deukje in de tank.

maar daar is de vraagprijs dit alles voor 3000 euro

full
*O*
 
Laatst bewerkt:
verkoop je het extra koppelingshuis compleet ook los????
Of bedoel je in je ad dat die juist vervangen is??
nee dat verkoop ik erbij dat is reserve spul, vind het niet netjes om het nu los te verkopen omdat het erbij zit, is ook geen goedkoop dingetje sorry ;)
 
Even een vraag tussendoor.

Zijn de kuipen zoals jij die hebt makkelijk pas te maken voor een 99'er model? Vindt het beter lijken dan de bolle kuip van een srad waarmee ik zelf race.
 
Even een vraag tussendoor.

Zijn de kuipen zoals jij die hebt makkelijk pas te maken voor een 99'er model? Vindt het beter lijken dan de bolle kuip van een srad waarmee ik zelf race.
ja hoor ,het is allemaal niet zo moeilijk maar je moet het wel doen :Y
 
laat me raden, een ten kate cbr600rr :9 })
nee dat is jou merk toch ?. laat ik eerst mijn motor maar eens verkopen dan ben jij de eerste die het hoort *D :Y maar als ik hem niet verkoop rij ik er lekker verder mee en zien we naar de winter wel weer.
hij loopt echt goed en schakelt als nooit tevoren, dus moet het nog wel wat harder kunnen volgende wedstijd 9 sept assen
heb nu twee keer niet kunnen rijden eerst 3 juni schakelwals niet op tijd binnen en 22 juli niet omdat ik zo nodig km wou maken in zandvoort en iets te hard wou!!! dus 9 sept gaan we er weer voor op welke motor dan ook :W :W
full
 
volgens mij moet je er ook bij vertellen dat ie WP afgeveerd is? inieder geval de voorvorkpoten toch?
met standaardveren 1.55 op assen is anders :}
oh ja wat komt er voor terug? :P
 
volgens mij moet je er ook bij vertellen dat ie WP afgeveerd is? inieder geval de voorvorkpoten toch?
met standaardveren 1.55 op assen is anders :}
oh ja wat komt er voor terug? :P
ja tuurlijk is hij wp afgeveerd voor en achter en hyperpro stuurdemper maar dat zien ze toch wel op de foto ????? *D maar er zitten nog meer reserve onderdelen bij die hier niet op staan je blijft nieuwsgierig he ik zeg niks,eerst verkopen, is al moeilijk zat. :W :W :W

ps hoe zit het met jou trouwens rij je nog wel :? :? met jou talent moet je allang cup rijden ech wel :Y :Y :Y :]
 
ja tuurlijk is hij wp afgeveerd voor en achter en hyperpro stuurdemper maar dat zien ze toch wel op de foto ????? *D maar er zitten nog meer reserve onderdelen bij die hier niet op staan je blijft nieuwsgierig he ik zeg niks,eerst verkopen, is al moeilijk zat. :W :W :W

ps hoe zit het met jou trouwens rij je nog wel :? :? met jou talent moet je allang cup rijden ech wel :Y :Y :Y :]
ik heb geen cupcentjes :N maar toch wel veel plezier in de ZAC...dit jaar een ZAC op Assen gereden en een ZAC op Zandvoort (eerste keer een 2.07) en een CRT op Assen en een (bijna) ZAC op oshersleben. Daar was ik al maar ik was de sleutel van de Honda vergeten (kut HISS :( )
Aankomende 15 augustus weer een ZAC op Assen en dan nog één ergens in september. Ik ga niet meer voor de laatste seconden qua PR maar sta zeker niet stil }) .
Cup is toch echt wel professioneel hoor. Gaaf om te zien hoe die gasten zich allemaal manifesteren.
Wanneer ik eerste wordt in de ZAC S3 :+ ga ik op zoek een een 600RR voor in de Cup. Ik kan me nu (nog) niet onderscheiden van de grijze middenmoot en ben inderdaad 10 jaar te laat begonnen.
 
oh ja schop voor deze soefsoekie die op de veenslang zeker harder loopt dan mijn cbr'tje alhoewel de motor 10kg meer mee moet torsen 8-)
 
he Gert, wat dacht je, wat die lange kan kan ik ook?
Al gegadigden?

En whats next??
 
Wat een ontzettende mooie motor. Ik wist het wel als ik het geld had. Ben momenteel een beetje aan het kijken naar een circuitfiets. Vind het een beetje zonde om mijn straatfiets op het circuit te gaan gebruiken, aangezien mijn vader ook gebruik maakt van de straatfiets. Alleen kom momenteel wat centen tekort, anders had ik je wel van de motor willen afhelpen hoor :) .

Vraagje trouwens, ik rijd momenteel bij het vrijrijden op zandvoort in Groep 2 (rondetijden rond de 2.25 a 2.30). Is het dan verstandig om al een circuitfiets aan te schaffen? En heeft het dan al zin om ZAC te gaaan rijden, of ben je dan een levensgevaarijke chicane voor de andere rijders?

-Edit- heb je misschien een duidelijkere foto van de schade?
 
Bouwjaar 1999? Is het een SRAD? De K1/2/3 Gixxer 600 kwam er pas vanaf 2001... en aan de kuipen te zien is het er wel zoéén.
 
he Gert, wat dacht je, wat die lange kan kan ik ook?
Al gegadigden?

En whats next??
ach heb er niet zo'n haast mee heb er 9 sept weer mee gereden was een beetje onzeker maar rondetijden gingen rap weer omlaag 18 sept maar weer even km maken

what next ????

volgend jaar een 1000cc ligt mij toch wat beter }) })
 
Wat een ontzettende mooie motor. Ik wist het wel als ik het geld had. Ben momenteel een beetje aan het kijken naar een circuitfiets. Vind het een beetje zonde om mijn straatfiets op het circuit te gaan gebruiken, aangezien mijn vader ook gebruik maakt van de straatfiets. Alleen kom momenteel wat centen tekort, anders had ik je wel van de motor willen afhelpen hoor :) .

Vraagje trouwens, ik rijd momenteel bij het vrijrijden op zandvoort in Groep 2 (rondetijden rond de 2.25 a 2.30). Is het dan verstandig om al een circuitfiets aan te schaffen? En heeft het dan al zin om ZAC te gaaan rijden, of ben je dan een levensgevaarijke chicane voor de andere rijders?

-Edit- heb je misschien een duidelijkere foto van de schade?
nee hoor een circuit fiets kopen kan altijd als je met de zac rijd in de s0 klasse zal je veel plezier hebben en gaan die tijden snel naar beneden

en hier een foto hoe hij er nu uit ziet beetje ver weg maar zag hem toevallig op het forum
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan