Te koop: Suzuki GSXR600 SRAD circuit racer

zoefff

MF'er
4 sep 2002
178
0
Den Bosch
Nette in zeer goede staat verkerende Suzuki GSX-R600 SRAD racer. Altijd goed onderhouden. Raceklaar om direct het circuit op te gaan.

Prijs: EUR 2400

Bouwjaar 1998, geen kenteken, wel invoer papieren van Nimag (om kenteken aan te kunnen vragen)

Motor is voorzien van:
GPT D1 race dashboard met toeren, snelheid, watertemperatuur, versnelling en rondetijd indicatie (inclusief baken voor langs de baan). (Dashbord is 3 weken geleden aangeschaft).

Hyperpro race demper met rebound, high and low speed demping instelling
WP voorvering (demper pakket aanpassingen en veren set)
Hyperpro stuurdemper
Nieuwe remblokken (origineel Suzuki, de beste die er zijn!)
Stalen remleidingen
Carbon racekuip, pas gespoten
Carbon voorspatbord
Nieuwe kuip ruit
Nieuwe accu
Nieuwe balhoofd lagers
Nieuwe voorvork keringen + olie
Banden in goede staat, zijn er drie weken gelden nieuw onder gegaan (Bridgestone)
KNMV-Cup Bos demper, met DB killer
Valdoppen
Race kabelboom
Werkplaats handboek

Regenwielen en banden zijn optioneel beschikbaar.

Ik heb de motor dit voorjaar geheel klaar gemaakt voor dit jaar. Drie weken geleden heb ik met de motor in de huidige staat een circuit week Val de Vienne Frankrijk gereden. Na deze week heb ik besloten te stoppen met racen; het is voor mij tijd voor wat anders, voor jouw: een unieke kans voor op zo’n prachtige motor!

Extra foto’s op aanvraag per email toe te zenden.
Info: 0620014132
 
Laatst bewerkt:
:)
full
 
He Zoefff, heb je de bike nog? Lijkt een nette racer, maar is hij motorisch nog gekieteld, getund ? Ik heb belang, dus mail me anders op joe2808@live.nl, dan kunnen we praten. Waar staat de fiets? Laterzzzzz
 
Yep, de bike is er nog.
Het blok is volledig origineel (wel een K&N filter). Ik heb gekozen om meer aan de vering e.d. te doen. Daar had ik meer voordeel bij en het blok slijt dan ook veel minder.
De motor staat 20km ten westen van Den Bosch.
 
Laatst bewerkt:
eve een vraagje over het k1/2/3 kontje. heb je dat kontje over de orginele subframe van je srad geschoven (met event. aanpassingen qua bevestiging). of heb je de subframe aangepast (2 stukken ervan gemaakt), of gewoon de subframe van de k1/2/3 erop gezet?..want het ziet er erg mooi uit, veel beter dan zo n bult ;) .

kickjie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan