Te koop Suzuki SV650s Vobis racer

Foto:
full
 
Mooie motor man. ;)
Ik kan echt iedereen aanraden om vobis-cup te gaan rijden.
Ik heb afgelopen siezoen ook meegereden en ik kan jullie vertellen dat het mij dus goed is bevallen.
Met het SVtje kan je menig SS fiets tijdens een circuitdag bijhouden! })
Het is echt een koppelbeest die heel erg goed stuurt!!! :+ :]
 
Ha Alex,
bedankt voor de support :}

en succes met gixxer...

Sylvain.
 
Bedankt Peter.
Maar ik denk dat ik de SV maar hou. Ik wou hem alleen weg doen als ik een goede prijs voor kreeg en dat is net niet gelukt.
De motor is bijna nieuw en ik zou gek zijn om teveel in te leveren. Want over 2 jaar ben ik er weer en ik ken me wel, ik zal toch weer wat moeten hebben. En die Sv is me supergoed bevallen. Kenteken erop en ik kan alles meedoen, woon-werk, circuit, toeren...
Misschien nog een paar mooie extra's erbij en dan gaat hij nooit meer weg.
De kart heb ik nog trouwens. Gezien wat ik voor krijg kan ik hem beter houden. Dus wie weet, misschien kom ik jou nog tegen :]
Ik ben altijd te bereiken via mijn yahoo email adres, dus laat soms wat weten, ik vind het wel leuk.
Sylvain
 
Bedankt Peter.
Maar ik denk dat ik de SV maar hou. Ik wou hem alleen weg doen als ik een goede prijs voor kreeg en dat is net niet gelukt.
De motor is bijna nieuw en ik zou gek zijn om teveel in te leveren. Want over 2 jaar ben ik er weer en ik ken me wel, ik zal toch weer wat moeten hebben. En die Sv is me supergoed bevallen. Kenteken erop en ik kan alles meedoen, woon-werk, circuit, toeren...
Misschien nog een paar mooie extra's erbij en dan gaat hij nooit meer weg.
De kart heb ik nog trouwens. Gezien wat ik voor krijg kan ik hem beter houden. Dus wie weet, misschien kom ik jou nog tegen :]
Ik ben altijd te bereiken via mijn yahoo email adres, dus laat soms wat weten, ik vind het wel leuk.
Sylvain
is goed *D
jammer dat we nooit samen zijn wezen karten :P
als er maar bezine in gaat een hard gaat he he he
en die twee jaar zijn zo voorbij
 
Dat is misschien maar beter voor jou (dat wij nooit samen hebben gekart)! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan