Te Koop: Suzuki V-Strom DL 650 Touring (2006)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat gezondheidsproblemen. |( Helaas kan ik niet meer dagelijks rijden op de motor. Maar om hem nu te laten verstoffen in de schuur is een beetje zonde. Ik hoop over een paar jaar weer op te kunnen stappen. :]
 
Laatst bewerkt:
Misschien als je er een foto bijplaatst :)

37493194_1.jpg


37493194_2.jpg


37493194_3.jpg


37493194_4.jpg
 
Worden hier wel eens motoren verkocht :? :?

Denk je dat de wereld zit te wachten op je Strom? Dat je em ff in 5 seconden verkoopt? Heb zelf 4 maanden m'n Strom te koop gehad en doorgaans is het zo dat jonge motoren langzaam verkopen... geduld dus... ;)
 
:$ Ik denk dat jullie gelijk hebben. Echter als anderen iets verkopen gaat dat altijd sneller, dus ik dacht dat bij mij ook wel zo zal zijn ;)
 
denk dat er zát genoeg animo voor is alleen hebben de mensen de eurie`s niet, als ik het geld had dan had ik in ieder geval serieus belangstelling, tevens een subtiel schopje voor deze mooie fiets.
 
Hij staat op markplaats en speurders en natuurlijk op het vstrom forum :? (http://www.vstrom.nl/forum/index.php). Het zal inderdaad wel aan de hoeveelheid eurie liggen. @sky64: Bedankt voor het subtiele schopje :W
 
Laatst bewerkt:
Je prijs is op zich niet hoog, maar voor een 400á500 euro meer heb je er één van het zelfde bouwjaar bij een motorzaak, en die levert dan 6mnd. garantie.
Mensen gaan dan toch net voor iets meer zekerheid.
Maar tevens weer een schop omhoog.
 
Je prijs is op zich niet hoog, maar voor een 400á500 euro meer heb je er één van het zelfde bouwjaar bij een motorzaak, en die levert dan 6mnd. garantie.
full


Ik ga morgen deze passen, en die is -hoewel wat ouder- wel met garantie en service etc. etc.
Als zo'n V-Strom nu bevalt ga ik hier wel weer subtiele hints geven of wat van de prijs af mag.. O-)
 
[afbeelding]

Ik ga morgen deze passen, en die is -hoewel wat ouder- wel met garantie en service etc. etc.
Als zo'n V-Strom nu bevalt ga ik hier wel weer subtiele hints geven of wat van de prijs af mag.. O-)

Veel plezier met 'passen' :] Die van mij is natuurlijk wel 2 jaar jonger en is de touring uitvoering (dus middenbox, handkappen en topkoffer met kleurplaat). Daarnaast is natuurlijk ook nog het scottoiler systeem aangesloten. :X
Ik kan geen 3 maanden garantie bieden, maar wel fabrieksgarantie tot 6 april *D

Ik hoor het verder wel


PS je mag deze ook hebben voor 5999 _O-
 
Veel plezier met 'passen' :] Die van mij is natuurlijk wel 2 jaar jonger en is de touring uitvoering (dus middenbox, handkappen en topkoffer met kleurplaat). Daarnaast is natuurlijk ook nog het scottoiler systeem aangesloten. :X
Ik kan geen 3 maanden garantie bieden, maar wel fabrieksgarantie tot 6 april *D
Kijk! Dat is de moeite waard om te vermelden!

PS je mag deze ook hebben voor 5999 _O-
Jaaaaa! Mijn eerste pingel levert een pegel op! *O*

Over pekel gesproken, heeft-ie ook in de regen gereden/gestaan, en heeft-ie last van roest? Na een nachtje googlen heb ik geleerd dat het een enorm probleem is met vstroms. -O-
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft in de regen gereden, maar daarnaast altijd in de schuur gestaan. Hij heeft een paar kleine pekelpuntjes aan de onderkant van het blok bij de uitlaat. De velgen/remmmen ed zijn allemaal pekelvrij. Ik weet ook niet waar al die roest verhalen vandaan komen, maar hij is ook maar 2 jaar oud.

Hoe is de proefrit gegaan *D


Kijk! Dat is de moeite waard om te vermelden!Jaaaaa! Mijn eerste pingel levert een pegel op! *O*

Over pekel gesproken, heeft-ie ook in de regen gereden/gestaan, en heeft-ie last van roest? Na een nachtje googlen heb ik geleerd dat het een enorm probleem is met vstroms. -O-
 
Als je fabrieksgarantie hebt gewoon even goed checken op de zwakke delen m.b.t roesten, dan naar de dealer en gratis laten vervangen....
 
Ik weet ook niet waar al die roest verhalen vandaan komen, maar hij is ook maar 2 jaar oud.
Roest verhalen komen zomaar, meestal na het rijden of opslag in vochtige plaatsen. |(
Ik heb de topic op v-strom forum helemaal nagelezen natuurlijk! B|

Jij kan een mazzelmodel hebben of er zijn specifieke leveringen geweest die erg corrosie-gevoelig bleken. Ik weet 't niet, dus vraag het maar even na!

Hoe is de proefrit gegaan *D
Ah ja. :P

Ging als volgt: eerst even bij de Kawa garage een KLV 1000 (dus V-Strom 1000) geprobeerd. Dat was beestachtig! :9~ Me eerste wheelie (vraag me niet.. :$) en lekker gescheurd.
Daarna nog een Versys (aaaaaaaagh! :o) en een Bandit 1200 (veel te laag) gereden.
Ik zag later die dag bij Axel's Bikeshop nog een TDM 900 staan, dus die ook even getoerd.

Kortom, voor ik er erg ik had was het allang tijd om naar huis te gaan en ben ik niet aan de VStrom 650 toegekomen :$ -O-

Duss.. het antwoord "hoe die past" ben je me nog even schuldig. :Y

Desondanks, voor de nieuwsgierige meelezers:
[edit: je hebt een prive-bericht]
Ik ben nu wel razend benieuwd of de vstrom 650 net zo rauw is als de 1000, maar dan wat soepeler is in de lage toeren, daar werd ik wel een beetje zenuwachtig van..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan