Te koop sv650 Amstelveen, nabij Amsterdam

Coert65

Z650, ZRX 1100 R, ZRX 1200 R.
Donateur
22 apr 2015
6.639
3.442
54
Puttershoek
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf eind 2018 een vergelijkbare SV650S verkocht, met iets meer dan 32000 kilometers erop voor 1700 aan een forumlid.
Dus het kan wel, je moet alleen even wachten tot het weer wat beter is. Dat verkoopt altijd beter.
Het is een mooi exemplaar die van jou, die stickers bijvoorbeeld waren op die van mij weg helaas ( die kleine vierkante op het frame en de kuip). 1500E is ie zeker waard.

Succes met de verkoop!

• Like
Waarderingen: patsv650

Tijmen22

MF veteraan
28 dec 2013
1.270
7
Beste Tijmen22, dat klopt.

Ik heb hem van het weekend weer even onder de hoes vandaan gehaald en wat kleine delen opgepoetst. Ik heb besloten dat ik hem niet weggeef. Ik heb de afgelopen periode wel meer geïnteresseerden gehad die hem voor een weggeefprijs wilde hebben. Hij is echt in top staat. Als ik kijk naar de bedragen die ik in de motor heb gestopt dan zit ik tegen de 2k aan dus ik zou wel gek zijn als ik hem voor € 1.350,-- weggeef. Als hij niet wordt overgenomen voor een normaal bedrag dan verzeker ik hem in april weer en blijf ik er af en toe zelf van genieten.
Dikke prima hoor, vooral je eigen lijn rijden. Onderhoudsgeschiedenis is dus bekend? Ben je de eerste eigenaar? Ik las net je sticker opmerking. Kan het kenteken niet zien op de foto's namelijk.

EDIT Ik weet niet of het duidelijk was, maar ik vind 1500 ook geen verkeerd uitgangspunt. Voor rond die prijs heb ik al verschillende modellen gevonden, al was deze wel het schoonste ;)

Laatst bewerkt:

pivo

MF veteraan
8 sep 2002
2.534
10
olst
Dikke prima hoor, vooral je eigen lijn rijden. Onderhoudsgeschiedenis is dus bekend? Ben je de eerste eigenaar? Ik las net je sticker opmerking. Kan het kenteken niet zien op de foto's namelijk.

EDIT Ik weet niet of het duidelijk was, maar ik vind 1500 ook geen verkeerd uitgangspunt. Voor rond die prijs heb ik al verschillende modellen gevonden, al was deze wel het schoonste ;)
Nog niet verkocht.

IndianScout

Die hard MF'er
11 mei 2011
636
400
27
Bolsward
Heb die van mij (zelfde maar meer km's en naked versie) geven ze rot prijzen voor (1250 was hoogste bod).
inruil bij motoport 750 euro :') de beurt + poedercoat velgen en bandjes waren al meer .
Heb maar besloten hem te houden want hij rijdt nog steeds zo goed / stuurt goed , en voor die bedragen die je geboden krijgt zit ik niet op te wachten .

OEQK7207.JPG

Wellicht dat je de SV650S dit voorjaar verkoopt , blijven mooie fietsen :]

• Like
Waarderingen: grrtjuhh

patsv650

Rookie
25 jul 2017
28
4
31
Amsterdam
Beste heren,

Hij staat in mijn schuur aan de druppellader en onder een hoes te wachten op het voorjaar. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en bereid zijn om een normaal bedrag voor een goede motor te betalen, dan mag hij/zij van mij worden overgenomen.

Gr, Patrick

grrtjuhh

Die hard MF'er
1 feb 2015
666
317
Hoogezand
Heb die van mij (zelfde maar meer km's en naked versie) geven ze rot prijzen voor (1250 was hoogste bod).
inruil bij motoport 750 euro :') de beurt + poedercoat velgen en bandjes waren al meer .
Heb maar besloten hem te houden want hij rijdt nog steeds zo goed / stuurt goed , en voor die bedragen die je geboden krijgt zit ik niet op te wachten .

Bekijk bijlage 1461117

Wellicht dat je de SV650S dit voorjaar verkoopt , blijven mooie fietsen :]
Ohja, dat is ook een normaal bedrag voor een 1e generatie. De versie met injectie is veel meer in trek. Heb de mijne 2 jaar terug gekocht voor 1000 euro. Ligt er idd maar net aan wat iemand ervoor wil geven.

Misschien heeft TS met het mooie weer meer geluk. O-)