Verkocht Suzuki sv650s 2001, bieden vanaf € 1.500,-- of te ruil met een Honda XR 600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf eind 2018 een vergelijkbare SV650S verkocht, met iets meer dan 32000 kilometers erop voor 1700 aan een forumlid.
Dus het kan wel, je moet alleen even wachten tot het weer wat beter is. Dat verkoopt altijd beter.
Het is een mooi exemplaar die van jou, die stickers bijvoorbeeld waren op die van mij weg helaas ( die kleine vierkante op het frame en de kuip). 1500E is ie zeker waard.

Succes met de verkoop!
 
Beste Tijmen22, dat klopt.

Ik heb hem van het weekend weer even onder de hoes vandaan gehaald en wat kleine delen opgepoetst. Ik heb besloten dat ik hem niet weggeef. Ik heb de afgelopen periode wel meer geïnteresseerden gehad die hem voor een weggeefprijs wilde hebben. Hij is echt in top staat. Als ik kijk naar de bedragen die ik in de motor heb gestopt dan zit ik tegen de 2k aan dus ik zou wel gek zijn als ik hem voor € 1.350,-- weggeef. Als hij niet wordt overgenomen voor een normaal bedrag dan verzeker ik hem in april weer en blijf ik er af en toe zelf van genieten.

Dikke prima hoor, vooral je eigen lijn rijden. Onderhoudsgeschiedenis is dus bekend? Ben je de eerste eigenaar? Ik las net je sticker opmerking. Kan het kenteken niet zien op de foto's namelijk.

EDIT Ik weet niet of het duidelijk was, maar ik vind 1500 ook geen verkeerd uitgangspunt. Voor rond die prijs heb ik al verschillende modellen gevonden, al was deze wel het schoonste ;)
 
Laatst bewerkt:
Dikke prima hoor, vooral je eigen lijn rijden. Onderhoudsgeschiedenis is dus bekend? Ben je de eerste eigenaar? Ik las net je sticker opmerking. Kan het kenteken niet zien op de foto's namelijk.

EDIT Ik weet niet of het duidelijk was, maar ik vind 1500 ook geen verkeerd uitgangspunt. Voor rond die prijs heb ik al verschillende modellen gevonden, al was deze wel het schoonste ;)
Nog niet verkocht.
 
Heb die van mij (zelfde maar meer km's en naked versie) geven ze rot prijzen voor (1250 was hoogste bod).
inruil bij motoport 750 euro :') de beurt + poedercoat velgen en bandjes waren al meer .
Heb maar besloten hem te houden want hij rijdt nog steeds zo goed / stuurt goed , en voor die bedragen die je geboden krijgt zit ik niet op te wachten .

OEQK7207.JPG

Wellicht dat je de SV650S dit voorjaar verkoopt , blijven mooie fietsen :]
 
Beste heren,

Hij staat in mijn schuur aan de druppellader en onder een hoes te wachten op het voorjaar. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en bereid zijn om een normaal bedrag voor een goede motor te betalen, dan mag hij/zij van mij worden overgenomen.

Gr, Patrick
 
Heb die van mij (zelfde maar meer km's en naked versie) geven ze rot prijzen voor (1250 was hoogste bod).
inruil bij motoport 750 euro :') de beurt + poedercoat velgen en bandjes waren al meer .
Heb maar besloten hem te houden want hij rijdt nog steeds zo goed / stuurt goed , en voor die bedragen die je geboden krijgt zit ik niet op te wachten .

Bekijk bijlage 1461117

Wellicht dat je de SV650S dit voorjaar verkoopt , blijven mooie fietsen :]

Ohja, dat is ook een normaal bedrag voor een 1e generatie. De versie met injectie is veel meer in trek. Heb de mijne 2 jaar terug gekocht voor 1000 euro. Ligt er idd maar net aan wat iemand ervoor wil geven.

Misschien heeft TS met het mooie weer meer geluk. O-)
 
Mocht er iemand een Honda XR hebben staan, ik heb dan ook interesse in een ruil. Dan kan ik deze zomer nog eens een offroad ritje maken...
 
Mooie motor, maar voor dit geld koop je ook een dikke 2 cilinder. Firestorm of tl1000.
 
Tja smaken verschillen, deze zou mijn voorkeur hebben ons zijn makkelijke stuurkarakter en soepele blokkie. Bij zo'n motor van deze leeftijd wordt de prijs bepaald door hoe die in zijn leven behandeld is. Dus een echte belangstellende ziet daar de evt meerwaarde van in. Succes met de verkoop ik kan der niet meer kwijt in de berging naast mijn zx9 van 2001.
 
@pivo thanks, zo is het maar net. Een Sv650 stuurt natuurlijk veel makkelijker en is zuiniger dan de door Panse genoemde modellen.

@Panse als je geen interesse (of geen geld) hebt snap ik niet waarom je dit soort irrelevante post dropt. Je reactie voegt werkelijk niets toe aan mijn posts |(. Dat jij 1100 km met een motor gaat rijden waarvan de banden 7 jaar+ zijn en dan daarmee ook nog het circuit op wil zegt al genoeg. Ik verwijs naar je post: Alles over motorbanden Deel 7.

Voor de duidelijkheid voor € 1.500,-- heb je met mijn motor een VEILIGE motor met nieuwe banden en remmen;). Maar ik sta zelfs open voor betaling in termijnen hoor (de motor blijft dat wel bij mij staan tot het volledige bedrag door mij is ontvangen).
 
Laatst bewerkt:
Iemand toonde interesse in deze motor voor 1500,- maar daar zie ik geen reactie van jou op in dit topic. Ik snap niet meer wat je met deze motor wil en voor welk bedrag je dat dan wil.
 
Ik had afgelopen winter ook interesse in de motor. Toen was de motor ook afgeprijsd. Inmiddels een andere SV gekocht voor 1275,- . Nou moet ik wel eerlijk zijn dat de nieuw gekochte SV 60.000 op teller heeft staan. Agh mijn SV heeft momenteel 99.500 op de teller, dus mijn vriendin heeft nog even rijden te gaan. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan