te koop/te ruil Honda Dylan 150cc

gabbertje49

MF'er
29 apr 2009
40
0
rotterdam
Hallo ik heb hier een mooie Honda Dylan 150cc scooter staan .van het bouwjaar 13-12-2007 met 11500km op de teller .heb deze op 15-07-2009 bij Arie Molenaar gekocht voor woon werk verkeer voor 20 km perdag .nu ga ik in jan 2010 60km van huis werken en vind het voor de Dylan een beetje te veel alles groteweg .
dus daarom gaat hij weg . is een fijne zuinige scooter die toch makelijk de 110km haal met scherm van biondi in gekort zo dat je er een beetje overheen kan kijken .ook heb ik er een malosi multivar in gezet met een nieuwe snaar gaat nu een stuk beter van zijn plaats als standaard.de orgineel krijg je er ook bij in goede staat en de snaar ook .
een klein min puntje klein deukje in de onder kuip van een omhoog wipende tegel van mijn tuin pad voor de rest mooie scooter foto,s worden op verzoek toegestuurd .wil ook wel ruilen voor een motor van min 600cc .geen sport race voorkeur k75 of een offroad
Honda Dylan 150cc
bouwjaar dec 2007
kleur blauw
malosie multivar 2000 vario en snaar .http://www.mijnalbum.nl/Album=7GNAGD3U
weet niet hoe ik hier foto,s plaats dus maar zo .
groetjes kees :)
 
Laatst bewerkt:
Foto-6EKFUTJZ.jpg


Leuk scootertje :Y , mijn colega heeft exact de zelfde , weer en wind doet het prima.
http://www.mijnalbum.nl/Album=7GNAGD3U (www.mijnalbum.nl/Album=7GNAGD3U) Suc6
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, jammer van het deukje, maar zonder prijs blijft het lastig verkopen.
 
Leuk ding, jammer van het deukje, maar zonder prijs blijft het lastig verkopen.
oke deukje valt mee hoor kijkje tegen aan op de foto je moet goed kijken of je het ziet of op je buik liggen :)
maar zeg maar gaat niet weg onder de 1350 of leuke deal ...
gr kees
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je gemaild vrijdag vorige week, nog niets gehoord. In je spamfilter beland?

Ik moet zaterdagochtend in schiedam zijn voor een andere 150cc scoot kijken/rijden. Combineren met bezoek aan jou?

feddomw (at) yahoo (punt) com
nul zes 54 26 489 drie
 
Terug
Bovenaan Onderaan