Te koop TL 1000 S '99

MadMike

Die hard MF'er
27 mrt 2005
395
0
Te Koop,

Bij deze bied ik mijn mooie TL1000S uit 1999 te koop aan.
Specs:

Suzuki TL 1000 S
Bouwjaar 1999
KM stand 15900
Vraagprijs: 4999 euro

Staat van de motor is zeer goed altijd op tijd onderhoud, heb de fiets van de eerste eigenaar gekocht en heb ook de boekjes erbij.

Ik heb nog de nodige extra's op en aan de motor zitten.

Carbon TLR voorspatboord
Carbon heelplates
Coerce sprocket cover
Delrin frame sliders
Hayabusa gold remklauwen voor
TLR rempomp (TLS is 14mm en die van de R 16mm)
ECU van een '97 TLS dit omdat deze standaard beter staat afgesteld dan degene die ik had.
Laser open dempers erg mooie roffel. + losse DB killers
zitje voor achterop

Bijna alle orginele delen zijn nog aanwezig behalve de orginele remklauwen dus ook de orginele dempers nog bijna nieuw in doos.

P1010061.jpg


P1010059.jpg


Bieden mag maar wel een beetje normaal aub :)

Beperkte inruil is mogelijk maar wel alleen een Supermotard of crosser/enduro met kenteken.
voor meer foto's

http://s16.photobucket.com/albums/b28/mrisse/
 
Laatst bewerkt:
TL1000 uitverkoop de laatste tijd ;(

Verkoop je de originele dempers ook los voor een zacht-mede-TLS-prijsje?
 
@Mrlten
Ik hou hem nog even zo compleet mogelijk maar wie weet ga ik nog wel wat onderdelen los verkopen.

@Devil
heb ook een tijdje nagedacht om iets erbij te nemen maar ga dat finacieel even niet trekken maar wie weet, ik heb zeker geen haast met verkopen het doet me echt pijn om hem weg te doen maar het schiet gewoon niet op voor in de stad
 
Niemand een mooie SM staan, en die hem natuurlijk ook wel wil inruilen op de mijne. :Y

Tevens schopje
 
Kickerdekick!

Misschien gaat de verkoop niet zosnel door zijn gifgroene kleur :P
Nog niet van gedachte veranderd over de standaard dempers?
 
Ja je moet er van houden inderdaad.
Dempertjes blijven nog even hangen maar je weet maar nooit :)
 
Ja is inderdaad zonde maar het is voor mij helaas niet mogelijk om er een motor bij te nemen heb ook net een nieuwe auto moeten kopen omdat bij de andere de distributie riem brak op de snelweg terwijl er nog geen 40.000 op de riem zat althans de garage waar ik hem destijds kocht had hem vervangen voordat ik hem kocht |( .

Ach ja ik heb in ieder geval geen haast met verkopen ofzo ben afgelopen weekend nog effe wezen rijden en dat is toch altijd wel erg leuk. :]
 
Ja is inderdaad zonde maar het is voor mij helaas niet mogelijk om er een motor bij te nemen heb ook net een nieuwe auto moeten kopen omdat bij de andere de distributie riem brak op de snelweg terwijl er nog geen 40.000 op de riem zat althans de garage waar ik hem destijds kocht had hem vervangen voordat ik hem kocht |( .

Ach ja ik heb in ieder geval geen haast met verkopen ofzo ben afgelopen weekend nog effe wezen rijden en dat is toch altijd wel erg leuk. :]


een opel???
 
Schoppie,


Van die distri.riem verdenk ik eerder de garage waar ik mijn auto gekocht heb.
Het is alleen niet meer te achterhalen. Ik rij nu een nieuwe megane (2003) DCI en heb tot nu toe nog geen betere auto gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan