Te Koop: TL1000s Special

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Hierbij bied ik mijn Suzuki TL1000s aan.
Ik verkoop hem omdat ik na drie vastlopers ik geen vertrouwen meer heb in de motor.
Het betreft een motor uit 1997. Het motorblok is ook uit 1997. Dit blok heeft ca 30000 km gereden (betreft een vervangingsblok, de orginele vastgelopen). Het huidige blok is gewoon goed. Op de teller staat ong.55 duizend km.
Het frame en alle andere zilveren delen zijn zwart gepoedercoat.
Het spuitwerk is in eind 2007 gespoten.

Er zit nog wel wat werk in. De zwarte K5 voorvork veert niet goed. Er zit een scheur in de rechter kuipdeel. Er zit een klein deukje in de tank en tevens is er een klein chipje lakwerk af. De orginele veerpoten worden er gewoon bijgeleverd zodat men toch gewoon kan rijden.

Optie's:
Bitubo
Special koplamp
opendempers (viper)
Frame gepoedercoat
GSX K5 voorvork
Radiale remklauwen.

De prijs is 3000 euro.

Piccie's:

IMG_0198.jpg

IMG_0199.jpg

IMG_0200.jpg

IMG_0203.jpg

IMG_0204.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0214.jpg

IMG_0216.jpg


Ik bied hem in principe twee weken te koop aan anders gaat hij weg in onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Red,

Heb je een paar foto`s van de schade ? Een scheurtje in de kuip en een deukje in de tank kunnen nogal afschrikken als we niet kunnen zien hoe erg het wel/ofniet is.

Verder vind ik het een hele mooie bike en als ik het geld zou hebben, zou ik zo weer aan de Tl1000 gaan :9~ ! Een sv650 is het toch niet helemaal voor mij B| ( Om even me vriendin te quoten:"Ron, dat stomme gele ding staat je helemaal niet. Je moet echt weer een racer." )

Verkapte up en ik hou deze met een schuin oog in de gaten. ;)

Mvg Ron
 
Hey Red,

Heb je een paar foto`s van de schade ? Een scheurtje in de kuip en een deukje in de tank kunnen nogal afschrikken als we niet kunnen zien hoe erg het wel/ofniet is.

Verder vind ik het een hele mooie bike en als ik het geld zou hebben, zou ik zo weer aan de Tl1000 gaan :9~ ! Een sv650 is het toch niet helemaal voor mij B| ( Om even me vriendin te quoten:"Ron, dat stomme gele ding staat je helemaal niet. Je moet echt weer een racer." )

Verkapte up en ik hou deze met een schuin oog in de gaten. ;)

Mvg Ron

Ik zal morgen eens een foto schieten en hem uppen...
 
Je hebt geen vertrouwen meer in de motor, ondanks het nieuwe blok? of heb je met dit blok ook problemen gehad? Das me niet helemaal duidelijk.. Verder vind ik dit wel een van de mooiste TLS'en die ik op MF heb gezien.
 
Je hebt geen vertrouwen meer in de motor, ondanks het nieuwe blok? of heb je met dit blok ook problemen gehad? Das me niet helemaal duidelijk.. Verder vind ik dit wel een van de mooiste TLS'en die ik op MF heb gezien.

Ik heb met dit blok geen problemen gehad (op een lekke keering na, gewoon verholpen) echter is het vertrouwen gewoon weg.
Ik heb teveel met motor gehad...
 
Als hij weg gaat in onderdelen heb ik wel interesse in de koplamp-unit (die zijn toch hetzelfde als bij een TLR?)

Volgens mij toch niet het zelfde. Hopelijk verkoop je hem gewoon in 1 stuk!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan