Te koop: Triumph Speed Triple, bouwjaar 2001

Orginele Marktplaats Advertentie

Om je gelijk maar even te helpen:

Te Koop: Triumph Speed Triple

Bouwjaar: mei 2001
Kilometerstand: 11.500 Km
Vraagprijs: €6.750,-

Omschrijving:
De motor is in showroom staat, bijna niet van nieuw te onderscheiden. Ik ben de tweede eigenaar en rijd alleen met mooi weer, dus de motor heeft nog nooit een regendruppel gezien. Er is het één en ander veranderd zoals:
- Superpole demper (nieuw t.w.v. €400)
- Flyscreen (nieuw t.w.v. €200)
- Kontje met duozadel
- Accu (nieuw t.w.v. €90)
- Stalen remleiding
Verder heeft de motor alle beurten gehad en zijn de slijtagedelen in nieuwstaat. Ook heb ik de orginele uitlaat er nog bij. Kortom een hele mooie motor, prijs is bespreekbaar.

K0O2GxtSypk=.jpg


iFt2XUu4XBY=.jpg


fA1JqyKkst0=.jpg
 
Laatst bewerkt:
Schreeuwen in je topictitel is niet echt de bedoeling en alleen een linkje plaatsen naar marktplaats ook niet...
 
Dat blijft toch wel het mooiste model Speed Triple :9~

Ruilen O-)

Waarom eigenlijk na 2 maanden alweer wegdoen?
 
Hi,

Sorry dat mn bericht zo kort is en verwijst naar marktplaats.
Ik dacht dat dat wel handig was en heb trouwens geen idee hoe je een link plaatst. Freaky Mouse thx!!
Maar wat betreft het schreeuwen in mn topic? Schreeuw ik dan?? Nou dat is niet de bedoeling hoor.
Ja de s3 is echt een super motor en heb ook best lang gezocht om een mooie en goeie te vinden......en nu doe ik hem alweer weg. (ik stop met motor rijden om persoonlijke redenen)
Tenminste hij is nog niet verkocht hoor en ik ben niet van plan om erg veel van mn vraagprijs af te halen dus verwacht ook niet dat ik hem snel zal verkopen.
Ik wacht geduldig af op een liefhebber die een s3 uit 2001 in nieuwstaat wilt hebben.....en tot die tijd staat hij in de stalling mooi te zijn.

groetjes en nogmaals mn excuses

Nourdine
 
Hallo,

is de Speed-Tripple er nog?

Graag foto's

pabouter@wanadoo.nl

Pieter




Hi,

Sorry dat mn bericht zo kort is en verwijst naar marktplaats.
Ik dacht dat dat wel handig was en heb trouwens geen idee hoe je een link plaatst. Freaky Mouse thx!!
Maar wat betreft het schreeuwen in mn topic? Schreeuw ik dan?? Nou dat is niet de bedoeling hoor.
Ja de s3 is echt een super motor en heb ook best lang gezocht om een mooie en goeie te vinden......en nu doe ik hem alweer weg. (ik stop met motor rijden om persoonlijke redenen)
Tenminste hij is nog niet verkocht hoor en ik ben niet van plan om erg veel van mn vraagprijs af te halen dus verwacht ook niet dat ik hem snel zal verkopen.
Ik wacht geduldig af op een liefhebber die een s3 uit 2001 in nieuwstaat wilt hebben.....en tot die tijd staat hij in de stalling mooi te zijn.

groetjes en nogmaals mn excuses

Nourdine
 
Er staat 1 fototje bij van deze mooie motor
1aab389864e2df445086b4859a5ad33b

Maar zo te zien is Nourdine sinds zijn laatste post in dit topic niet meer op MF geweest.
Gelukkig voor jou staat z`n mailadres in z`n profiel.
 
Er staat 1 fototje bij van deze mooie motor
[afbeelding]
Maar zo te zien is Nourdine sinds zijn laatste post in dit topic niet meer op MF geweest.
Gelukkig voor jou staat z`n mailadres in z`n profiel.


Bedankt voor de tip, had daar nog niet gekeken. Inmiddels een mail gestuurd. Op MP staat bij Triump Speedtripple een blauw met oranje Speed Triple met UPSD voorvork en kuipje. Duitse motor (moet nog ingevoerd worden) met boekjes e.d. Prijs 5.000 euro meen ik. Lijkt mij wel een mooie pris. Alleen die vreselijke kleur! wat vinden de heren hier van dit ding?
 
Terug
Bovenaan Onderaan