Te Koop : (Tuned) DRZ-400 SM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da`s echt wel een bruut masjien... :9~ :}

Nou baal ik echt als een stekker, |( want voor mij een paar maanden te vroeg, en eigenlijk boven `t budget... ;( Maar zeker wel een van de mooiere sm's die ik tot nu toe tegen ben gekomen!!! *O*

Succes met de verkoop, en `n skôn skupke vur `n nog skônner fiets!
 
Hoi Youp, mooie fiets man. Denk je is dit wat voor woon werk verkeer ca. 12KM heen en 12 terug over asfalt of het daarvoor te veel getuned en te veel onderhoud en kosten?
 
Nee hoor, dat gaat prima. Ik zou voor woon-werk alleen een setje andere banden monteren, want deze moeten opgewarmd worden en slijten hard. Een setje Pilot Powers moet daarin een goede uitkomst kunnen bieden.
 
Nou, prijs update; 3750. Nu of nooit!

Hij blijft niet lang meer staan. Ik wil hem gaan inruilen als enduro en het SM spul los verkopen, zonde van deze unieke fiets maar het is niet anders.
 
Nog even wat high res detail foto's om de algemene staat van de fiets iets duidelijker in beeld te brengen:

DSC04571.JPG


DSC04573.JPG


DSC04574.JPG


DSC04575.JPG


DSC04576.JPG


DSC04577.JPG


DSC04578.JPG


DSC04579.JPG


DSC04580.JPG


DSC04581.JPG


DSC04582.JPG


DSC04583.JPG


DSC04584.JPG


DSC04585.JPG


DSC04587.JPG


DSC04588.JPG


DSC04589.JPG


DSC04590.JPG
 
Echt zonde dat de DRZ al zo lang te koop staat -O-
Ik wil maar al te graag een SM naast m'n blade zetten, helaas op dit moment geen geld ervoor.

Misschien als m'n verzekering eindelijk een keer uitbetaalt..

Ik heb op een DRZ400SM proefgereden ooit (ik denk vrijwel standaard) maar die voelde erg tam aan!
Hoe groot is het verschil met deze DRZ?

Heb ook op en Husq SMR510 proefgereden, dat kwam meer in de richting...
 
Echt zonde dat de DRZ al zo lang te koop staat -O-
Ik wil maar al te graag een SM naast m'n blade zetten, helaas op dit moment geen geld ervoor.

Misschien als m'n verzekering eindelijk een keer uitbetaalt..

Ik heb op een DRZ400SM proefgereden ooit (ik denk vrijwel standaard) maar die voelde erg tam aan!
Hoe groot is het verschil met deze DRZ?

Heb ook op en Husq SMR510 proefgereden, dat kwam meer in de richting...

De SMR510 is een andere catagorie, dat is echt een beest. Deze zit ruim aan 50pk. Een beetje vergelijkbaar met de 450cc (standaard) concurrentie. Maar desalniettemin een speelfiets....

Maar ik heb nieuws...

Hij is ingeruild! *D

Eventueel geïnteresseerden verwijs ik door naar Motoport Veldhoven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan