Te Koop : (Tuned) DRZ-400 SM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
Wegens tijdgebrek opnieuw te koop aangeboden: deze bijzondere DRZ 400 Supermoto voor slechts 3750!

Het betreft een omgebouwde DRZ400S uit 2004 met nu ongeveer 20.000km op de teller.

De modlist:

- Excel velgen, Talon naven
- Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf
- Nissin 14mm rempomp
- Volledige Akrapovic Evolution Titanium uitlaat
- Stage 2 "Hotcams" nokkenassen (in- & uitlaat)
- Keihin FCR carburateur
- Compressieverhoging (van 12,3:1 naar 13,2:1)
- CRD Framebeschermers
- CFC Case-guards
- Kunstof tank van DRZ400E
- TAG Metals MATRIX kroonplaten
- TAG Metals T2 Fatbar stuur
- UFO Handkappen
- UFO Led achterlicht
- Polisport EMX lampenmaske
- One Industries stickerset

Gewicht +- 120-125kg vermogen ergens onderin de 50pk.

Hij staat nu op Maxxis Pre-cut bandjes 120 en 160. Ketting net vervangen (fabrieksfout van de vorige, daar zaten scheuren in) tandwielen zijn 2500km oud. Ook heeft hij een volledige beurt gehad 2500km geleden. Toen zijn onder andere de kleppen gesteld, de olie ververst en de oliefilters vervangen/schoongemaakt. Hij start en loopt als een droom zonder gekke bijgeluiden of wat dan ook. Overigens is hij absoluut niet gebruikt als regen of pekelfiets!


Ook zit praktisch al het origineel spul er nog bij, de enduro wielen met redelijke banden, de enduro remmerij, de originele carburateur, een boel plasticwerk, de originele uitlaat, etc.

En hier de recentste foto's

DSC02840.JPG


DSC02839.JPG
 
Laatst bewerkt:
Erg netjes idd! Stond een tijdje geleden ookal te koop, had jij hem toen gekocht? Of ben je dezelfde aanbieder.
 
Laatst bewerkt:
inruil zx10r 2006 mogelijk?

Nee sorry, geen inruil...

Erg netjes idd! Stond een tijdje geleden ookal te koop, had jij hem toen gekocht? Of ben je dezelfde aanbieder.

Ik ben de zelfde aanbieder ja! Ik had vlak voor de zomer besloten hem toch maar niet weg te doen... Maar aangezien ik deze zomer echt maar 3 keer gereden heb ofzo doe ik hem toch maar weg... Door m'n studie en m'n werk heb ik gewoon veel te weinig tijd om er mee te rijden. '(
 
Misschien eens een videofragmentje erbij voor het geluid e.d. ?
 
Dat is een opvangflesje voor de overloop van de carburateur en de carterontluchting, etc. :)


Ok... :X ... :)

wel zot dat de motor nog niet verkocht is, staat al een tijdje
te koop zie ik...
Als je hem in april nog steeds heb... ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee, hij is uit de verkoop geweest. Alleen dat ben ik vergeten te melden hier, vandaar de verwarring allemaal. Ik was van plan hem te houden, maar nu, een half jaar verder heb ik er eigenlijk niet meer op gereden... :$ Toch maar weg dan...

Er komt wel weer een andere tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren.
 
zitten die 'rubbers' standaard om voorpoten heen bij dat bouwjaar,
of is dat een optie?
vind dat persoonlijk niet mooi, kunnen eraf neem ik aan?


geef eens een richtprijs dan.....

ik wil best 200, meeRbieden :9


typfout hersteld: +R
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan